silnik TDI i głowica z TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

silnik TDI i głowica z TD

Post autor: djozi21 » sob sie 18, 2007 22:48

Czy jest możliwość takiego połączenia , dół silnika z 1Z , a góra ( głowica i pompa) z AAZ
Ktoś coś takiego już zrobił ? i jak sie to sprawuje jeśli jest możliwe ?



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz sie 19, 2007 02:28

oglądnij tłoki z AAZ'a i 1Z - i stanie się jasność ... dodam tylko że AAZ ma komory wstępne a nie wtrysk bezpośredni :chytry:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz sie 19, 2007 07:14

inna jest srednica tlokow. mozesz zalozyc wal do aaz od tdi, moze korby beda pasowac i bedziesz mial to o czym piszesz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » ndz sie 19, 2007 11:32

leo..., wiem że jest inny kształt tłoka ale ciekawi mnie to czy wpływa w jakis sposób na spalanie jesli jest komora wstepna

SouleR, czyli jest inna średnica wiec niema co kombinować tylko znowu bede musiał wyciągnąć silnik i zawieść do osiowania z nową podporą bo jakis czas temu pękła ale nie miałem czasu i poskładałem wszystko z inna podporą bez osiowania ale to rozwiazanie tylko na chwile bo autko pilnie potrzebne i tak kombinuje co dalej zrobic bo wał jest do wymiany bo podejrzenie że jest krzywy lub źle wyważony .



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sie 19, 2007 12:38

djozi21 pisze:ale ciekawi mnie to czy wpływa w jakis sposób na spalanie jesli jest komora wstepna
diesle z komora wstepna bardzo zle znosza obnizona kompresje - ciezko jest odpalic lub moze to byc niemozliwe


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » ndz sie 19, 2007 12:48

zaprzal, dzięki, teraz już wiem że pozostała mi opcja m-tdi albo reanimacja AAZ



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sie 19, 2007 14:08

mTDI


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości