Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob sie 11, 2007 21:03

turbo powinno miec w dieslu ok. 30 bar o ile dobrze pamietam. Skoro Ci swiszczy turbo to jest niedobrze...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » sob sie 11, 2007 22:36

diaz34 pisze:turbo powinno miec w dieslu ok. 30 bar o ile dobrze pamietam
No raczej źle pamiętasz. :bigok:
30 bar to ma mieć ciśnienie na cylindrach podczas kręcenia rozrusznikiem, czyli ciśnienie sprężania.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » pn sie 13, 2007 02:02

W moim poprzedniku AHF suszarka ładowała do 1950 Mbar, ale nie wiem czy tyle powinno być (czy czasem ktoś coś nie dłubał przy niej)


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pn sie 13, 2007 17:25

skubix pisze:W moim poprzedniku AHF suszarka ładowała do 1950 Mbar
czyli ok 0,950 Mbara po odjęciu atmosferycznego?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn sie 13, 2007 21:13

Kris-THC pisze:czyli ok 0,950 Mbara po odjęciu atmosferycznego?
Oczywiście. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr sie 15, 2007 16:48

I wszystko jasne, lader powiedział papa!

Obrazek

Teraz nie wiem czy szukać całej turbiny czy tą regenerować?

[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 16:51 ]
Łysy radzi wsadzić wirnik od GT17 tylko gdzie go dorwać i kto mi to zrobi :(


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr sie 15, 2007 19:07

:bajer: no no juz wiadomo skad ten gwizd


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr sie 15, 2007 22:02

Patrzyłem w katalog garretta i wychodzi na to że ja mam GT17. Wszystkie MKIV TDI w katalogu mają turbiny o symbolach zaczynających się na GT17 tylko dziewięćdziesiątki mają GT15. Jak to jest? Może ten katalog zj.bany jest bo ARL i inne PD mają ten sam symbol jak mój AHF.

[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 22:32 ]
Sorry. Na zdjęciu jest jak byk VNT15


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

kadlubek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 13:53

Re: Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

Post autor: kadlubek » śr wrz 22, 2010 16:15

witam,

jestem tu nowy, jednak przybylem by poradzic sie Was gdyż dysponujecie duza wiedza i mozna sie duzo tu nauczyc :)

Otoz moj problem dotyczy kata wtrysku po wymianie rozrzadu ( kompletnego z pompa wody ) :okej:

Na odpalonej stacyjce w Vagu na Engine - blok 000 - pozycja 2 mam : 31
po odpaleniu na nagrzanym wciaz aucie ( badanie robilem po 1h jezdzie ) : na jalowym wartosc ta skacze od 75 - 81

Czy w takim razie mam teraz kat przyspieszony czy opozniony ?
Czy moze to spowodowac to ze auto mi teraz gorzej przyspiesza i wiecej pali ? zrobilem nim wczoraj 250 km na trasie - dal sie rozpedzic do 170km/h. Bledow poza tym brak.

Pomozecie? Co robic ?



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

Post autor: perki » czw wrz 23, 2010 19:30

ja mam kat wtrysku w mk 4 ahf 100 i przyspiesza rownomiernie na kazdym biegu bez zadnej chwilu zamulenia od roku



kadlubek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 13:53

Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

Post autor: kadlubek » czw wrz 23, 2010 20:34

aha, czyli nie poprawiac nic i nie przestawiac.
pozdr



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

Post autor: perki » czw wrz 23, 2010 20:36

kadlubek pisze:aha, czyli nie poprawiac nic i nie przestawiac.
pozdr
tego nie powiedzialem , tylko chodzilo mi ze mimo iz mam bardzo bardzo przyspiesozny to na przyspieszanie i dynamike auta u mnie nie ma zadnego wplywu . Przy minu 27 stopniach odpalal tez od strzalu stojac cala noc pod chmurka . Jak to powiedzial moj mechanik - nie ruszac nic bez powodu . Jak zacznie sie cos dziac i bedize temu winien kat wtrysku to wtedy sie go ustawi


jak chcesz zobaczyc kondycje swojego turba itp to logi trzeba zrobic i dac do dzialu diagnostyka . Tam wyczytaja co go tak naprawde boli



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

Post autor: Kris-THC » czw wrz 23, 2010 22:57

perki dobrze mówi. Nie wiem dlaczego dopisałeś się w moim poście który był dawno i nie prawda bo wtedy wtryski były kaputt. Ale tą historię to by wam lepiej uysy naświetlił, który trafił w 10 hehehe.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

arwam

Silnik AHF rozjechany kąt wtrysku.

Post autor: arwam » pt wrz 24, 2010 08:29

diaz34 pisze:turbo powinno miec w dieslu ok. 30 bar o ile dobrze pamietam. Skoro Ci swiszczy turbo to jest niedobrze...

kolejny postrzał
jesli nie masz o czymś pojęcia to nie p******l głupot.
wyczynowe silniki mają żadko kiedy 2 bary a Ty wyskakujesz z tekstem że auto użytkowe tylko 110KM ma doładowanie 30bar?
jeśli nie mas pojęcia to albo idź się doucz albo nie siej głupot.
w silnikach 110KM o ile dobrze pamięam to ma być doładowanie około 0,9-1,0bar.
jeśli się mylę to niech ktoś bardziej obeznany w TDI mnie poprawi.

diaz34 pisze:Skoro Ci swiszczy turbo to jest niedobrze...

to też nie jest wyznacznikiem czy turbo jest dobre czy nie.
jeśli wyje niskim tonem to wtedy należy się martwić.
chciałbym widzieć co być powiedział o stanie mojego poprzedniego silnika zanim go sprzedałem.
turbo było słychać już od wolnych obrotów, do samego końca obrotomierza, dodatkowo przy wciśnięciu gazu do spodu z wydechu taka pokaźnych rozmiarów czarna chmurka się wydobywała.
może mi powiesz co go bolało?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości