[MK2] obrotomierz w dieslu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] obrotomierz w dieslu
Witam.
I mam kolejne pytanko.
Otóż chciałbym założyć w swoim golfie (88r.) obrotomierz. Czy po zakupie zegara z obrotomierzem wystarczy tylko go podpiąć czy trzeba jeszcze coś instalować oprócz samego obrotomierza? W moim Golfie zegary posiadają dwie wtyczki.
I jeszcze jedno pytanie: od czego są te dwa przewody wychodzące ze skrzyni biegów?
I mam kolejne pytanko.
Otóż chciałbym założyć w swoim golfie (88r.) obrotomierz. Czy po zakupie zegara z obrotomierzem wystarczy tylko go podpiąć czy trzeba jeszcze coś instalować oprócz samego obrotomierza? W moim Golfie zegary posiadają dwie wtyczki.
I jeszcze jedno pytanie: od czego są te dwa przewody wychodzące ze skrzyni biegów?
Ostatnio zmieniony pt lis 03, 2006 11:44 przez MarcinK., łącznie zmieniany 1 raz.
Słyszałem że trzeba jeszcze podłączyć jakieś wejście W od alternatora jeśli diesel nie był wyposażony fabrycznie w obrotomierz. Ale mogę sie mylić bo pewny nie jestem.MarcinK. pisze:Czy po zakupie zegara z obrotomierzem wystarczy tylko go podpiąć czy trzeba jeszcze coś instalować oprócz samego obrotomierza?
Pozdrawiam:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 10:45
- Lokalizacja: Mława
- Kontakt:
Panie i Panowie, mam pytanko.
Mam Goferka, w którym był swap silnika diesela do budy od bezyniaka z 90 roku. Licznik mam z zegarkiem i chcę założyć licznik z orotkiem. Od alternatora wychodzi kabel do obrotka. I tu moje pytanie, czy również wystarczy przepiąć licznik, czy będę musiał poprowadzić dodatkową wiązkę od kostki do alternatora?
Z góry dzięki za info:)
Mam Goferka, w którym był swap silnika diesela do budy od bezyniaka z 90 roku. Licznik mam z zegarkiem i chcę założyć licznik z orotkiem. Od alternatora wychodzi kabel do obrotka. I tu moje pytanie, czy również wystarczy przepiąć licznik, czy będę musiał poprowadzić dodatkową wiązkę od kostki do alternatora?
Z góry dzięki za info:)
- damian24
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
- Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
- Kontakt:
Skoro jest kabelek na alternatorze to nic nie trzeba grzebać tylko zapinać i jezdzic. Wiazka raczej tez była przekładana wiec problemów nie powinno byc. Oczywiście obrotek od diesla a nie od benzyny ale to chyba wiesz.stn_silent pisze:Od alternatora wychodzi kabel do obrotka. I tu moje pytanie, czy również wystarczy przepiąć licznik, czy będę musiał poprowadzić dodatkową wiązkę od kostki do alternatora?
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 10:45
- Lokalizacja: Mława
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 10:45
- Lokalizacja: Mława
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:36
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie patrzałem na alternator. nic ciekawego nie zauważyłem a tym bardziej gniazda "W". Gdzie je mogę znaleść. Ewentualnie może ktoś by cyknął fotkę? na przykład telefonem i mi wysłał MMSem na nr. 501 211 162tomcio pisze:Jeżeli w alternatorze ma gniazdko "W" i idzie z niego kabelek to nic nie trzeba podłączać, jeżeli nie ma no to trzeba rzeźbić.Słyszałem że trzeba jeszcze podłączyć jakieś wejście W
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:36
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wielkie dzięki teraz widzę ... mój alternator jest skorodowany i nie widziałem magicznego "W" teraz pytanie z innej beczki... Mam znajomego co zrobił by mi cyfrowy obrotomierz za niewielkie pieniądze które nastokrotnie są mniejsze niż wymiana moich zegarów na wersje z obrotomierzem... pytanie jego jest tylko takie czy z owej wsuwki idzie sygnał napięciowy, prądowy czy impulsy... wiecie coś na ten temat ? bo ja nie jestem elektronikiem i nie wiem co mu przez telefon odpowiedzieć.... Jeszcze raz dzięki za zdjęcie :]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości