Peknięcie w głowicy 1.6TD, czy da sie ja uratować ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
a tam gadacie, że silnik nie wytrzymał. Te pęknięcie już tam było przed założeniem turbiny, tylko, że powiększyło się pewnie od większego ciśnienia no i teraz puszcza.
Budowa silnika z turbo i bez turbo prawie niczym się nie różni, jedynie natryskiem oleju na denka tłoków i wzmocnionymi tłokami, blok i głowica jest taka sama jak np. w JP i JR.
Każdy silnik ma wytrzymałość na większą moc niż podaną, dużo większą, bo firma nie ryzykowała by wypuszczając wyżyłowanego silnika do granic wytrzymałości.
Po drugie to nie chcę nowej głowicy kupować, tylko używaną w dobrym stanie, bądź jak to możliwe to uratować tą co mam.
Budowa silnika z turbo i bez turbo prawie niczym się nie różni, jedynie natryskiem oleju na denka tłoków i wzmocnionymi tłokami, blok i głowica jest taka sama jak np. w JP i JR.
Każdy silnik ma wytrzymałość na większą moc niż podaną, dużo większą, bo firma nie ryzykowała by wypuszczając wyżyłowanego silnika do granic wytrzymałości.
Po drugie to nie chcę nowej głowicy kupować, tylko używaną w dobrym stanie, bądź jak to możliwe to uratować tą co mam.
O widzę, że ktoś ma to samo co ja ) Ostatnio mój Golfik przestał odpalać (tzn odpala tylko na pych) po tym jak się przegrzał . Pojechałem sprawdzić kompresje i wyszło, że ma 20,20,26,26. Dałem auto do znajomego mechanika no i wczoraj dowiedziałem się, że głowica jest popękana między zaworami i to dlatego. No i od wczoraj szukam jakiejś głowicy. Wszędzie gdzie zadzwonię gadają, że mają ale popękaną między zaworami ale to nic bo uturbione golfy 1,6 tak mają i to w niczym nie przeszkadza. Cena waha się od 500-1000zl. Tak gdzie było 500zł nawet mogłem dostać gwarancje na szczelność i jeszcze paragon Co o tym sądzicie bo już nie wiem co mam robić
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
A więc tak. Głowice zmieniam na inną, moja nie nadaje się do użytku, sieczka totalna po zdjęciu mojej głowicy, pęknięcie od zaworu powietrza aż do kanału wodnego, małe ale jest.
Więc zakładam inną głowicę. Do wymiany także pierścienie na tłokach.
Uszczelkę zakładam metalową od AAZ.
Teraz parę pytań do was:
1. Jakiej firmy uszczelkę wybrać, myślę nad Elring albo Goetze, podajcie najlepiej numer katalogowy. Głowicę mam z hydrauliczną regulacją luzów.
2. Jakiej firmy pierścienie, czy brać takie jakie dają w sklepie
Poza tym zmieniam śruby ściągające głowice, co do "nowej" głowicy to już będzie po planowaniu i dotarciu zaworów i wymianie uszczelniaczy, wszystko dzięki koledze z forum od którego nabywam głowicę
Coś jeszcze mam zmienić, sprawdzić ?? Bo nie chcę już trzeci raz grzebać przy głowicy.
Więc zakładam inną głowicę. Do wymiany także pierścienie na tłokach.
Uszczelkę zakładam metalową od AAZ.
Teraz parę pytań do was:
1. Jakiej firmy uszczelkę wybrać, myślę nad Elring albo Goetze, podajcie najlepiej numer katalogowy. Głowicę mam z hydrauliczną regulacją luzów.
2. Jakiej firmy pierścienie, czy brać takie jakie dają w sklepie
Poza tym zmieniam śruby ściągające głowice, co do "nowej" głowicy to już będzie po planowaniu i dotarciu zaworów i wymianie uszczelniaczy, wszystko dzięki koledze z forum od którego nabywam głowicę
Coś jeszcze mam zmienić, sprawdzić ?? Bo nie chcę już trzeci raz grzebać przy głowicy.
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 21:26 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości