Jaka opinia o silniku 2.0 TDI 136KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
komar_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 25, 2006 13:30
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII R Variant
Kontakt:

Jaka opinia o silniku 2.0 TDI 136KM

Post autor: komar_2 » sob sie 04, 2007 15:09

Witam wszystkich.
Wybieram się do Niemiec po autko i chciałem zaczerpnąć informacji na temat silnika 2.0 TDI 136KM chyba jego oznaczenie to BGW wiem, że wychodził w passatach w rocznikach 2004-2005
Czy jest to silnik 8V czy 16V czy jest bardzo awaryjny? słyszałem, że potrafi brać bardzo dużo oleju czy to prawda? lepszy jest 1.9TDI 130? czy ten 2.0?
I ogólne opinie użytkowników tego silnika.
Bardzo dziękuje za wszystkie opinie.
Ostatnio zmieniony sob sie 04, 2007 19:19 przez komar_2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob sie 04, 2007 16:07

wszystkie 2,0 są chyba 16v. a to wiadomo, droższe w obsłudze i eksplotacji. pompowtryski są nowej generacji, drogie. nie wiem czy nie lepiej by było sprawdzony 130 kupić, albo 150.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: SILNIK 2.0TDI 136KM

Post autor: PinkFloyd » sob sie 04, 2007 16:13

komar_2 pisze:Witam wszystkich.
Wybieram się do Niemiec po autko i chciałem zaczerpnąć informacji na temat silnika 2.0 TDI 136KM chyba jego oznaczenie to BGW wiem, że wychodził w passatach w rocznikach 2004-2005
Czy jest to silnik 8V czy 16V czy jest bardzo awaryjny? słyszałem, że potrafi brać bardzo dużo oleju czy to prawda? lepszy jest 1.9TDI 130? czy ten 2.0?
I ogólne opinie użytkowników tego silnika.
Bardzo dziękuje za wszystkie opinie.
Kiedys w gazecie motoryzacyjnej czytałęm duzy artykół o silniku 2,0TDI. Ponoc wiele silników ma problemy z głowicami które bez powodu po przebiegu 60 tys km pękały. Przyznało sie do tego w Niemczech VW ale w Polsce Cisza, mój kolega miał dokłądnie taki sam problem i to po gwarancji. Poza tym nie jest juz tak oszczędny jak generacja 1,9. W trasie pala średnio po 7l a w miescie nawet do 10l i to ponoc norma dla silnika 2,0TDI -wystarczy poczytac testy. Ja tam bym wolał nawet 1,9TDI 105KM tani i łatwe dostępne czesci- jezeli chodzi o uzywane autko. Decyzja nalezy do Ciebie.



Awatar użytkownika
komar_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 25, 2006 13:30
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII R Variant
Kontakt:

Post autor: komar_2 » sob sie 04, 2007 16:23

Problem w tym, że sprowadzam to dla pewnej firmy i nie chce by jak się cos stanie mieli do mnie pretensje, sam jeździłem najpierw Ibiza 1.9TDI 90KM teraz mam Golfa 1.9TDI PD rok miałem Passata tego 130 ale mi ukradli :( i nigdy nic się w nich nie działo :)
Wiec chyba się zdecyduje na sprawdzone solidne 1.9 :)
Dziękuje za pomoc pozdrawiam wszystkich.



Awatar użytkownika
szpac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 14:51
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: szpac » sob sie 04, 2007 17:21

silnik 2.0 136KM w passacie to silnik 8 zaworowy APROPOS Taki sam jest zamontowany w Golfie 1 z Compsport
Ostatnio zmieniony sob sie 04, 2007 17:22 przez szpac, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » sob sie 04, 2007 18:40

z tą głowica to chyba cos racji jest poniewaz u nas w firmie lataja 5 z tym motorem i juz 2 sztuki jeden po 55000 a 70000 poszedł na głowice:/ do mechaników


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob sie 04, 2007 21:01

Cinek pisze:wszystkie 2,0 są chyba 16v. a to wiadomo, droższe w obsłudze i eksplotacji. pompowtryski są nowej generacji, drogie. nie wiem czy nie lepiej by było sprawdzony 130 kupić, albo 150.
2.0 TDI 136KM w pierwszym okresie cierpią na chorobę wieku młodzieńczego i czesto padają głowice - niestety drogie-nowe na rynku wtórnym trafiają sie za 2000tys PLN
poza tym silnika nie ma sie co czepiac. Silniki z początku serii nie mają filtra cząstek (BKD - m.in. GolfV, BLB - Audi, Passat) co pozwala na miły wzrost mocy i momentu.


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości