Duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt lip 31, 2007 07:51

sprawdźcie najpierw dolny wąż od chłodnicy, jak po nagrzaniu silnika robi się gorący to jest ok.

podstawa sprawdź korek, skoro wiatrak się włącza
sprawdź odpowietrzenie chłodnicy, a nie czepiliście się termostatu


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt lip 31, 2007 14:52

jak to sie sprawdza? jest jakis tam odpowietrznik? ;]



M.P.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
Lokalizacja: świdwin
Kontakt:

Post autor: M.P. » wt lip 31, 2007 19:23

100% uszczelka głowicy tez miałem takie same objawy wymieniałem termostaty ,korki i po jakimś czasie było tylko gorzej nie wywalaj nie potrzebnie kasy zwalaj głowice wymień uszczelkę i problem zniknie.(oczywiście zplanuj głowice przed założeniem koszty jak sam zrobisz w granicy 150zł z planowaniem i wszelkimi uszczelkami)


Lepiej powoli jechać niż szybko iść

majsterus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 28, 2007 14:46
Lokalizacja: nowy tomyśl

Post autor: majsterus » pt sie 03, 2007 11:09

zamieszczam test z forum bus`a hjenia: 100% pewny:

taki szybki test
rano na zimnym silniku odpalamy i wciaskamy gaz- obserwujemy czy nie mamy zaslony dymnej
zagrzewamy auto do temp. roboczej (do wlaczenia wentylatorow) i tutaj
- na pracujacym silniku macamy przewody jesli sa mietkie to ok. jesli twarde- uczelkapod glowica
- gasimy silnik i natychmiast odkrecamy korek, jesliwyrzuca plyn przez zbiornik (nie chodzi o lekkie sikniecie tylko wyrzucenie okolo 2l plynu uwaga na BHP czyt. zachowaj zczegolna ostroznosc) - problem z glowica

przy niewielkich przedmuchach jest prosty test
odpalamy- grzejemy- gasimy
odkrecamy korek zbiornika
jesli NIE IDĄ bomble to dobrze
jesli IDĄ bomble- na 99% uszczelka pod glowica

pomijam juz objawy typu woda w oleju lub odwrotnie bo to oczywistem jawi sie byc



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » ndz sie 05, 2007 08:37

a u mnie byl zatkany uklad chlodzenia, pompa pompowala wode, cisnienie roslo i nigdzie nie bylo ujscia tylko droga powrotna i masz, woda przez korek szla, bardzo sie grzal... a teraz jak reka odiol... pojezdzilem pol dnia na 5 litrach octu. nie bylo takiego efektu jeszcze dopiero potem jak go zalalem woda to woda przybrala kolor silnie rdzawy z duzymi opilkami jakis smieci... podobne do lisci... przeplukalem woda ze szlaufa dokladnie i teraz woda jest czysciutka... ciezko ma osiagnac temperature pracy 90*C przy jezdzie 80 na 5 biegu ;]
Polecam ten sposob.. mi uratowal zycie.
Bylem u mechaniora i powiedzial ze to uszczelka na bank... bylem 2 raz no i jednak nie uszczelka ;]

Jak bedziesz go odpowietrzal to dokrec korek fest. zagrzej silnik do 1 zalaczenia wentyla, potem zgas, i czekaj az silnik ostygnie. Wtedy sie robi taki efekt jak w sloiku z kiszonymi ogorkami, woda zalewa kazda przestrzen z powietrzem. Tylko pamietaj, nie odkrecaj koraska az do calkowitego ostygniecia.
Ostatnio zmieniony ndz sie 05, 2007 08:40 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 170 gości