skrzynia biegow - problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

storwert19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
Lokalizacja: wałbrzych

skrzynia biegow - problem

Post autor: storwert19 » ndz lip 01, 2007 22:16

prosze o pomoc, co sie dzieje: chce dac 1szy bieg, a wchodzi mi bieg wsteczny, mam skrzynie 5-cio biegowa, i wsteczny jest kolo 1-ki. wsteczny powinien wejsc jesli doscisne galke, a wchodzi bez tego ... :((((( zeby dac 1ke musze pierw wlaczyc 2ke a potem dopiero zalapie .... prosze o pomoc .....



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » ndz lip 01, 2007 22:20

napewno cos sie dzieje z mechanizmem wybieraka to ten któory jest zamocowany do maglownicy



storwert19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: storwert19 » ndz lip 01, 2007 22:28

a znowu kolega mowi ze to drzek zmiany biegow ... czy to mozliwe ???



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz lip 01, 2007 23:21

zdejmij mieszek i zobacz czy po lewej stronie jest taki biały plastik który powinien powodować że żeby wrzucić wsteczny musisz nacisnąc gałke,oddziela on 1 od wstecznego.tata kiedys w golfie mial to ułamane i za kazdym razem zamiast 1 wlączał mu się wsteczny.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ma-ciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt maja 08, 2007 12:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ma-ciej » pn lip 02, 2007 08:37

to typowy objaw zużycia plastikowych elementów cięgieł pomiędzy dźwignią zmiany biegów a skrzynią, tulejek. Może też być złamany ten plastikowy ogranicznik pod dźwignią, jak napisał dawid018 powyżej. Raz na jakiś czas dobrze jest posmarować wszystkie trące części tego mechanizmu. Istnieje też pewna możliwość regulacji poprzez zmianę położenia (obrócenie) obejmy na końcu drążka idącego od dźwigni w stronę skrzyni.
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 08:38 przez ma-ciej, łącznie zmieniany 1 raz.



storwert19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: storwert19 » pn lip 02, 2007 18:45

dziekuje za pomoc, mam nadzieje ze pomorze mi to, ide robic autko, pozdro



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lip 02, 2007 20:00

Walczylem z takim samym problemem u kolezanki w JP. Winny byl pekniety docisk tarczy sprzegla.

Gitner
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 21:25 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

majsterus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 28, 2007 14:46
Lokalizacja: nowy tomyśl

Post autor: majsterus » śr sie 01, 2007 21:33

witam,
a ja wyciągnąłem silnik potem skrzynie,
poza autem zmontowałem silnik (nowy) ze skrzynią i wszystko ładnie zamontowałem do auta
podłączyłem biegi- tzn drążek do skrzyni wkleszczają sie, ale pod odpaleniu i próbie ruszenia nie ma biegów........
żadnego...... co sie mogło stać???????

[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:39 ]
i nikt nie wie???
co za forum...
to wam powiem, mechanizm zapadkowy od regulacji sprzęgła sie zakleszczył i zachaczyłem linke na max naciągu i to była przyczyna ślizgania sie i braku biegów na kołach.
i nikt na to nie wpadł......



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości