sprawdźcie najpierw dolny wąż od chłodnicy, jak po nagrzaniu silnika robi się gorący to jest ok.
podstawa sprawdź korek, skoro wiatrak się włącza
sprawdź odpowietrzenie chłodnicy, a nie czepiliście się termostatu
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
100% uszczelka głowicy tez miałem takie same objawy wymieniałem termostaty ,korki i po jakimś czasie było tylko gorzej nie wywalaj nie potrzebnie kasy zwalaj głowice wymień uszczelkę i problem zniknie.(oczywiście zplanuj głowice przed założeniem koszty jak sam zrobisz w granicy 150zł z planowaniem i wszelkimi uszczelkami)
Lepiej powoli jechać niż szybko iść
zamieszczam test z forum bus`a hjenia: 100% pewny:
taki szybki test
rano na zimnym silniku odpalamy i wciaskamy gaz- obserwujemy czy nie mamy zaslony dymnej
zagrzewamy auto do temp. roboczej (do wlaczenia wentylatorow) i tutaj
- na pracujacym silniku macamy przewody jesli sa mietkie to ok. jesli twarde- uczelkapod glowica
- gasimy silnik i natychmiast odkrecamy korek, jesliwyrzuca plyn przez zbiornik (nie chodzi o lekkie sikniecie tylko wyrzucenie okolo 2l plynu uwaga na BHP czyt. zachowaj zczegolna ostroznosc) - problem z glowica
przy niewielkich przedmuchach jest prosty test
odpalamy- grzejemy- gasimy
odkrecamy korek zbiornika
jesli NIE IDĄ bomble to dobrze
jesli IDĄ bomble- na 99% uszczelka pod glowica
pomijam juz objawy typu woda w oleju lub odwrotnie bo to oczywistem jawi sie byc
taki szybki test
rano na zimnym silniku odpalamy i wciaskamy gaz- obserwujemy czy nie mamy zaslony dymnej
zagrzewamy auto do temp. roboczej (do wlaczenia wentylatorow) i tutaj
- na pracujacym silniku macamy przewody jesli sa mietkie to ok. jesli twarde- uczelkapod glowica
- gasimy silnik i natychmiast odkrecamy korek, jesliwyrzuca plyn przez zbiornik (nie chodzi o lekkie sikniecie tylko wyrzucenie okolo 2l plynu uwaga na BHP czyt. zachowaj zczegolna ostroznosc) - problem z glowica
przy niewielkich przedmuchach jest prosty test
odpalamy- grzejemy- gasimy
odkrecamy korek zbiornika
jesli NIE IDĄ bomble to dobrze
jesli IDĄ bomble- na 99% uszczelka pod glowica
pomijam juz objawy typu woda w oleju lub odwrotnie bo to oczywistem jawi sie byc
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
a u mnie byl zatkany uklad chlodzenia, pompa pompowala wode, cisnienie roslo i nigdzie nie bylo ujscia tylko droga powrotna i masz, woda przez korek szla, bardzo sie grzal... a teraz jak reka odiol... pojezdzilem pol dnia na 5 litrach octu. nie bylo takiego efektu jeszcze dopiero potem jak go zalalem woda to woda przybrala kolor silnie rdzawy z duzymi opilkami jakis smieci... podobne do lisci... przeplukalem woda ze szlaufa dokladnie i teraz woda jest czysciutka... ciezko ma osiagnac temperature pracy 90*C przy jezdzie 80 na 5 biegu ;]
Polecam ten sposob.. mi uratowal zycie.
Bylem u mechaniora i powiedzial ze to uszczelka na bank... bylem 2 raz no i jednak nie uszczelka ;]
Jak bedziesz go odpowietrzal to dokrec korek fest. zagrzej silnik do 1 zalaczenia wentyla, potem zgas, i czekaj az silnik ostygnie. Wtedy sie robi taki efekt jak w sloiku z kiszonymi ogorkami, woda zalewa kazda przestrzen z powietrzem. Tylko pamietaj, nie odkrecaj koraska az do calkowitego ostygniecia.
Polecam ten sposob.. mi uratowal zycie.
Bylem u mechaniora i powiedzial ze to uszczelka na bank... bylem 2 raz no i jednak nie uszczelka ;]
Jak bedziesz go odpowietrzal to dokrec korek fest. zagrzej silnik do 1 zalaczenia wentyla, potem zgas, i czekaj az silnik ostygnie. Wtedy sie robi taki efekt jak w sloiku z kiszonymi ogorkami, woda zalewa kazda przestrzen z powietrzem. Tylko pamietaj, nie odkrecaj koraska az do calkowitego ostygniecia.
Ostatnio zmieniony ndz sie 05, 2007 08:40 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości