Uszczelka pokrywy zaworów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelka pokrywy zaworów
Minimialnie mi się sączyła uszczelka pokrywy zaworów. Wymieniłęm i kupiłem jakaś za 60zł wg mnie nie była super dobra. Ale jak założyłem to masakra cieknie ze 100 razy mocniej niż na starej i to winnych miejscach niż stara Co sądzicie- wina uszczelki i kupić jakaś inną (ale jakiej marki?) czy cos źle poskładałem???
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
normalne. u mnie po super dokladnej robocie za 3 razem wytrzymala kilka miesiecy i teraz juz cieknie. koleczko suche, bo mam na nie sposob, ale teraz leje z tylu na kolektory. znowu czeka mnie kilka godzin zabawy czyszczenie silikonu, odtluszczanie, zakladanie...
wymyslilem sposob na lepszy docisk po bokach pokrywy, ale musze to w praktyce sprawdzic, bo moze sie myle.
uzywalem uszczelek gumowych za 30zl/szt, usztywniane. kupilem 2 w ciagu roku, bo myslalem, ze to wina wykonania, ale jednak nie.
wymyslilem sposob na lepszy docisk po bokach pokrywy, ale musze to w praktyce sprawdzic, bo moze sie myle.
uzywalem uszczelek gumowych za 30zl/szt, usztywniane. kupilem 2 w ciagu roku, bo myslalem, ze to wina wykonania, ale jednak nie.
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 16:10 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Ciekawe czy jak kupię orginał VW to cos da, bo miałe wczesniej orginał i przez 3 lata nic dopiero od 1 roku leciutko sączyło sie jak u Cebie na kolektor, po założeniu podruby leci po bokach i na kolektor i to od razu po założeniuSouleR pisze:normalne. u mnie po super dokladnej robocie za 3 razem wytrzymala kilka miesiecy i teraz juz cieknie. koleczko suche, bo mam na nie sposob, ale teraz leje z tylu na kolektory. znowu czeka mnie kilka godzin zabawy czyszczenie silikonu, odtluszczanie, zakladanie...
wymyslilem sposob na lepszy docisk po bokach pokrywy, ale musze to w praktyce sprawdzic, bo moze sie myle.
uzywalem uszczelek gumowych za 30zl/szt, usztywniane. kupilem 2 w ciagu roku, bo myslalem, ze to wina wykonania, ale jednak nie.
- mindcrasher
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Tez tak miałem, zaczęło cieknąć spod oryginalnej uszczelki, wiec kupiłem nowa za 40 zł i myślałem ze będę miał spokój ale się myliłem. Lało się cały czas, składałem to kilka razy, na silikonie i bez, w końcu zdesperowany złożyłem na tej starej oryginalnej i o dziwo nic nie cieknie, widać wcześniej była kiepsko złożona, parę tysięcy zrobiłem i spokój, jak ze starą uszczelką nic już nie zdziałasz to zainwestuj w orginał, dobrze złożysz i będzie ok
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Prawdopodobnie cieknie wam olej bo za mocno przykreciliscie dekiel i uszczelka sie zeslizgnela. Mi zadzylo sie to juz kilka razy. Teraz zawsze zakladam uszczelke na silikon i zakladam dekiel i lekko go dociagam. Po jakiejs godz dokrecam mocniej ale tez bez przesady zeby sie nie zeslizgnela. To pomaga. Zrobilem tak w zeszlym roku jak wymienialem popychacze i do tej pory nie cieknie ale sie poci z pod korka i tlusty sie robi dekiel i blok silnika, po wizycie na myjce jest spokuj przez jakies 2 miesiace do czasu az sie znowu nie zapoci.
Zakladam tak uszczelki z korka i z gumy i nie ma roznicy, chodzi tylko o to ze nie moze byc za mocno dociagnieta a jak zaklada sie na silikon to trzeba troche odczekac az przyschnie silikon
Zakladam tak uszczelki z korka i z gumy i nie ma roznicy, chodzi tylko o to ze nie moze byc za mocno dociagnieta a jak zaklada sie na silikon to trzeba troche odczekac az przyschnie silikon
Tylko nie wiem czy wiesz, że w Mk III uszczelki nie przeciągniesz bo śruby maja ograniczniki przykrecasz srubki do końca i jest tak jak powinno być.agrala pisze:Prawdopodobnie cieknie wam olej bo za mocno przykreciliscie dekiel i uszczelka sie zeslizgnela. Mi zadzylo sie to juz kilka razy. Teraz zawsze zakladam uszczelke na silikon i zakladam dekiel i lekko go dociagam. Po jakiejs godz dokrecam mocniej ale tez bez przesady zeby sie nie zeslizgnela. To pomaga. Zrobilem tak w zeszlym roku jak wymienialem popychacze i do tej pory nie cieknie ale sie poci z pod korka i tlusty sie robi dekiel i blok silnika, po wizycie na myjce jest spokuj przez jakies 2 miesiace do czasu az sie znowu nie zapoci.
Zakladam tak uszczelki z korka i z gumy i nie ma roznicy, chodzi tylko o to ze nie moze byc za mocno dociagnieta a jak zaklada sie na silikon to trzeba troche odczekac az przyschnie silikon
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
co z tego ze sruby maja ograniczniki. Uszczelka jest taka sama przy mk2 i mk3. Budowa silnika jest taka sama rozni sie tylko elektronika (np RP i ABS).
[ Dodano: 31 Lip 2007 20:22 ]
sorrki, teraz zauwazylem ze masz diesela. U mnie w zeslizgiwala sie uszczelka bo za mocno dokrecalem ale sruby w NZ tez maja ograniczniki. W RP sa zwykle sruby i tam tez sie zeslizgiwala. Bylo to widac po zdjeciu uszczelki ze w tum miejscu co leci olej jest wykrzywona do srodka silnika
[ Dodano: 31 Lip 2007 20:22 ]
sorrki, teraz zauwazylem ze masz diesela. U mnie w zeslizgiwala sie uszczelka bo za mocno dokrecalem ale sruby w NZ tez maja ograniczniki. W RP sa zwykle sruby i tam tez sie zeslizgiwala. Bylo to widac po zdjeciu uszczelki ze w tum miejscu co leci olej jest wykrzywona do srodka silnika
ja tam 2 razy sciagalem pokrywe i zakladalem na stara uszczelke bo nie ciekla i dalej nie cieknie, mialem problem w astrze z uszczelka miski olejowej,tam byla guma blacha i guma,wymienialem i dalej cieklo, kupilem a`la uszcelke w pascie,nazywa sie DIRKO,produkuje ja firma erling, katalogowe do niektorych audi wystepuje jako uszczelka,z opisu mozna ja stosowac wszedzie, kosztuje chyba z 30zl, wierzcie ze dziala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości