Falowanie obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fil29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Falowanie obrotów

Post autor: fil29 » ndz lip 29, 2007 15:13

Witam

Zauważyłem w swoim autku ciekawe zjawisko (mk3 96r 1Z) mianowicie na zimnym silniku silnik nierówno pracuje (faluje do 1000 obr.) ale wystarczy przejechać kawałek lub zostawić żeby się chwilkę nagrzał (nie do 90 stopni tylko troszkę )
Jak jest ciepły normalnie trzyma obroty. Nie przeszkadza to w jeździe w żaden sposób ,nie szarpie silnikiem itp.

Byłem u mechanika i podpinałem pod kompa przy okazji wymiany rozrządu i mówił ze nie wykrył żadnych błędów. Mówił że to może być przyczyna jakiegoś czujnika temperatury paliwa.

Miał ktoś może podobną usterkę ? Nie chcę wymieniać po kolei wszystkich czujników (które nie należą do tanich :grrr: .



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 29, 2007 16:03

możliwe , że uszkodzony jest czujnik temp płynu chłodzącego .... odłącz wtyczkę od czujnika i zobacz , czy dalej tak wariuje



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lip 29, 2007 16:44

a gdzie się znajduje ten czujnik masz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603 3 i 5 fota



fil29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: fil29 » ndz lip 29, 2007 20:00

dzięki za odpowiedź jutro testy :grin:

[ Dodano: 30 Lip 2007 18:36 ]
Testy przeprowadzone :grin:

Po odłączeniu czujnika zapala i ustala obroty od razu na 950 obr. falowania brak

Na razie przeczyściłem styki takim preparatem w sprayu (KONTAKT).

Po przeczyszczeniu zapala i ustala obr. na ok 1000 i jak się nagrzeje to obroty spadają na normalne (950 obr.) falowania na razie brak.

Zobaczymy jak będzie w dalszej jeździe.

Dzięki za pomoc :kwiatek:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości