Drgania Silnikiem TDI 90KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
Drgania Silnikiem TDI 90KM
Witam
Zwracam sie z próźbą o pomoc, trzesie mi silnikiem i przenosi sie to na całą karoserie. drgania wystepują cały czas nie ma róznicy czy są to wolne obroty czy tez nie. Obrotomierz na wolnych obrotach pokazuje caly czas niecały tys. obrotów. Jak temu zapobiec?
Pozdrawiam
Zwracam sie z próźbą o pomoc, trzesie mi silnikiem i przenosi sie to na całą karoserie. drgania wystepują cały czas nie ma róznicy czy są to wolne obroty czy tez nie. Obrotomierz na wolnych obrotach pokazuje caly czas niecały tys. obrotów. Jak temu zapobiec?
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
- Lokalizacja: Gostynin
sprawdziłem poduchy i są ok te drgania są wywoływane z silnika lub skrzyni. Jak silnik pracuje to trzęsie nim i przenosi to drganie na budę. Ale słychać jakiś szelest w skrzyni i nie wiem czy to tylko łożysko oporowe czy może coś więcej. Jak myślicie czy to może powodować drgania?
Jak zwiększam obroty na pierwszym czy drugim biegu to czuję jak wszystko zaczyna drżec jeszcze bardzej. Pomocy
[ Dodano: 01 Cze 2007 20:37 ]
zna sie ktoś może na tym bo ja za bardzo nie mam pojęcia co temu pojazdowi dolega a jazda z tymi drganiami wyprowadza mnie z równowagi
Jak zwiększam obroty na pierwszym czy drugim biegu to czuję jak wszystko zaczyna drżec jeszcze bardzej. Pomocy
[ Dodano: 01 Cze 2007 20:37 ]
zna sie ktoś może na tym bo ja za bardzo nie mam pojęcia co temu pojazdowi dolega a jazda z tymi drganiami wyprowadza mnie z równowagi
to nie są objawy koła dwu masowego na pewno któraś z trzech poduchenjoy pisze:ojj i kolejna dwumasówka do wymiany, radzilbym sprawdzic, mam nadzieje ze moje obawy sie nie potwierdza bo to jednak kosztuje. pozdro
łożysko oporowe pracuje tylko podczas wciśniętego sprzęgła więc na luzie nie powinno być go słychać,a jeśli chodzi o skrzynię warto najpierw sprawdzić stan poziomu oleju
Ostatnio zmieniony sob lip 28, 2007 00:24 przez pioan1, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]
ja jednak zostane przy kole dwumasowym. Moze nie jestem jakims super specjalista, ale juz tyle razy czytalem o podobnych przypadkach na tym forum i praktycznie we wszystkich potwierdzilo sie ze to wina tej nieszczęsnej dwumasówki. Poza tym kolega sprawdzal poduchy i jak stwierdzil sa okpioan1 pisze:to nie są objawy koła dwu masowego na pewno któraś z trzech poduch
enjoy pisze:ja jednak zostane przy kole dwumasowym. Moze nie jestem jakims super specjalista, ale juz tyle razy czytalem o podobnych przypadkach na tym forum i praktycznie we wszystkich potwierdzilo sie ze to wina tej nieszczęsnej dwumasówki. Poza tym kolega sprawdzal poduchy i jak stwierdzil sa okpioan1 pisze:to nie są objawy koła dwu masowego na pewno któraś z trzech poduch
Z tego co sie orientuje wersja 90 koników ma tradycyjne koło zamachowe
Jesli pomogłem kliknij "pomógł"
- Wujek Sibula
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
To się mylisz, bo w silniku oznaczonym ALH jest dwumasabs-asr pisze:enjoy pisze:ja jednak zostane przy kole dwumasowym. Moze nie jestem jakims super specjalista, ale juz tyle razy czytalem o podobnych przypadkach na tym forum i praktycznie we wszystkich potwierdzilo sie ze to wina tej nieszczęsnej dwumasówki. Poza tym kolega sprawdzal poduchy i jak stwierdzil sa okpioan1 pisze:to nie są objawy koła dwu masowego na pewno któraś z trzech poduch
Z tego co sie orientuje wersja 90 koników ma tradycyjne koło zamachowe
Jesli pomogłem kliknij "pomógł"
Witam!
Zgadzam się w pełni z kolegami, też uwazam że to dwumasówka. Ja to przerabiałem u siebie i niestety poduszki wymieniałem na darmo (jakieś 600 zł w plecy). Okazalo się że to wina sprzęgła i koła dwumasowego, rok temu za części zapłaciłem 2100 (komplet sachs'a) a co do występowania dwumasówki w 90 konnych silnikach to wlaśnie mam ALH 90 KM. Pozdrawiam!
Zgadzam się w pełni z kolegami, też uwazam że to dwumasówka. Ja to przerabiałem u siebie i niestety poduszki wymieniałem na darmo (jakieś 600 zł w plecy). Okazalo się że to wina sprzęgła i koła dwumasowego, rok temu za części zapłaciłem 2100 (komplet sachs'a) a co do występowania dwumasówki w 90 konnych silnikach to wlaśnie mam ALH 90 KM. Pozdrawiam!
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
dokładnie jak piszesz -Wujek Sibula pisze:To się mylisz, bo w silniku oznaczonym ALH jest dwumas
no tak ale kolega pisze o drganiach w czasie przyspieszania - ja czytałem (choc nie pamiętam gdzie) że najlepiej dwumas odczuć na luzie.Gebi pisze:Zgadzam się w pełni z kolegami, też uwazam że to dwumasówka.
Nawet jechalem pare miesięcy temu furka kolegi ktory mial walnięta dwumasówke i przy przyspieszaniu nie pamiętam żebym czuł drgania - natomiast strasznie je bylo czuc jak na przykład dojeżdżałem do skrzyżowania i wrzuciłem luz. Potem sie zatrzymalem i strasznie trzęsło po lekkim dodaniu gazu uspokajalo się.
Może sie myle ale ja od razu nie stawialbym na dwumasowkę - przeciez mu nie trzęsie na postoju
niebieski91 pisze:no tak ale kolega pisze o drganiach w czasie przyspieszania
Jak koło lezy na maxa to nawet na wysokich obrotach drgania są odczuwalne, jedzie się takim autem jak traktorem - brrr... Bardzo niemiłe uczucie. Pozdrawiam!strazak333 pisze:drgania wystepują cały czas nie ma róznicy czy są to wolne obroty czy tez nie
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 08:06 przez Gebi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości