dostaje czkawki i ma około 1000 obrotów ,a z tego co wiem powinien miec około 900-950.
Podczas jazdy nie ma zadnych przerw w pracy tylko na wolnych obrotach gubi,chociaż zdaża sie tak czasem ,że pracuje równo nawet po nagrzaniu.Silnik AHU.



Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na prosto starej bramy czyli przy stadionie koło apteki, czy naprzeciwko głównego wejścia do szpitala?papaj78 pisze:stoje co dziennie od 9 do 17 pod sklepem Sthill na prosto bramy szpitala w Tbg
Zastanawiam się czy takie maleńkie jak sprzedają w elektronicznych sklepach (0,125W) nie będzie miał za małej mocy. Może lepiej będzie dać taki np. 0.5Wata i oczywiście opór około 2-3kom. Zobaczę czy nie będę miał takiego u siebie w domu.papaj78 pisze:Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem
To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać.cowboy pisze:podałem papaj78, na PW link
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ury+paliwaGrześko pisze:To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości