ale po co !!! ....... przecież to jest bez sensu !!!!Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!
Całkowite odłaczenie przepływomierza??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
napisalem wyzej...wystarczy diode wpiacdamcio151 pisze:Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!
dokladniedamcio151 pisze:ale po co !!! ....... przecież to jest bez sensu !!!!
Pozdrawiam Bizak
można też w sofcie uzależnić dawkę wyłącznie od danych z MAP Sensorabizak pisze:damcio151 napisał/a:
Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!
napisalem wyzej...wystarczy diode wpiac
tylko po co w aucie do codziennej jazdy ?
robił tak masters w swoim Lupo - chodzi o to żeby paliwo uzależniać od pedału gazu i aktualnego cisnienia doładowania..cowboy, mogl bys rozwinac temat ?
mnie troszku powyżej 3800 obcina LMM i coś tam uysy modził z mapą dawki w funkcji wskazań LMM ...
efektów jakichś wymiernych to nie dało... więc jest to zapewne hardcor wyłącznie dla sportu... bo kiedyś Lupo mastersa dymiło jak 1.6TD zaprzala
minus to dymienie ale plus to taki że LMM możesz w ogóle wyrzucić jeśli chcesz robić auto do sportu...i o ile turbina pompuje to jedziesz
nie znam więcej szczegółów ... od strony chiptuningu podpytaj Tory - w kwestii wyłączenia LMM w sofcie to nie jest jakaś czarna magia, trzeba pewnie pare MAP pozmieniać lub wpisać jakieś wartości zawyżone itp.
cowboy,
Oczywiscie jak wylaczysz LMM to bedziesz mial stany kiedy auto bedzie dymic i w zaleznosci jak to ustawisz moze mocno przydymiac .
mnie interesuje ograniczenie dawki w przypadku zbyt niskiego cis. doladowania.
Bo czegos takiego nieznalazlem w sofcie. Z tego co wiem jest to zawsze robione za pomoca massy powietrza. A jak to wylaczysz to niema juz nic co ograniczalo by w razie zbyt niskiego cis. doladowania.
pozdr.
voss
no to prawie jest stosunkowoproste , wylaczyc softowo LMM mozna w kazdej chwilicowboy pisze:w kwestii wyłączenia LMM w sofcie to nie jest jakaś czarna magia
Oczywiscie jak wylaczysz LMM to bedziesz mial stany kiedy auto bedzie dymic i w zaleznosci jak to ustawisz moze mocno przydymiac .
mnie interesuje ograniczenie dawki w przypadku zbyt niskiego cis. doladowania.
Bo czegos takiego nieznalazlem w sofcie. Z tego co wiem jest to zawsze robione za pomoca massy powietrza. A jak to wylaczysz to niema juz nic co ograniczalo by w razie zbyt niskiego cis. doladowania.
pozdr.
voss
Ostatnio zmieniony czw lip 19, 2007 18:39 przez voss, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr.
voss
voss
eeee.... tam !! bo wy nie wiecie o co mi chodzi !!Cinek pisze:asdef2, gdybym cie nie znał to był pomyślał że nieźle ci przygrzało
Właśnie o to mi chodziszpac pisze:Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!
[ Dodano: 20 Lip 2007 08:09 ]
to nie teorie ty tez chyba nie wiesz o co mi chodziCorvax pisze:skad sie biorą takie teorie
[ Dodano: 20 Lip 2007 08:10 ]
i o czyms takim tez wlasnie słyszałem !!cowboy pisze:można też w sofcie uzależnić dawkę wyłącznie od danych z MAP Sensora
[ Dodano: 20 Lip 2007 08:11 ]
a kto powiedział ze one jest do codziennej jazdy !!cowboy pisze:tylko po co w aucie do codziennej jazdy ?
[img]http://s.ecrater.com/stores/72770/4985ecfa5a4e8_72770n.jpg[/img]
:(
:(
no własnie tam musze sie wybrac zrobic dobry program do mojegoszpac pisze:Jakoś LUPO 2.0TDI z CS nie dymi!! I Ibiza Patryka z CS też nie dymiła!! Więc jak chcesz się dowiedzieć to zapytaj ich. Ale nikomu poza ich autami tego nie zrobią!!
[img]http://s.ecrater.com/stores/72770/4985ecfa5a4e8_72770n.jpg[/img]
:(
:(
asdef2 pisze:to nie teorie ty tez chyba nie wiesz o co mi chodzi
asdef2, mi to sie wydaje ze Ty też nie wiesz o co Ci chodzi
najpierw piszesz:
a potem wyjaśniasz:asdef2 pisze:chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje
tu nie idzie o powietrze ale o dawke paliwa - jesli sie myle to mnie popraw, a z twojej wypowiedzi wynikało ze przepływomierz fizycznie ogranicza ci przepływ powietrza - przynajmniej ja to tak zrozumiałemasdef2 pisze:Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!
Właśnie o to mi chodzi
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
czyli jak sie odlaczy przeplywomierz w TDI to mozna miec ogranicznik dymienia pod prawa stopa? nic zlego oprocz nadmiernego dymienia (jesli ktos depcze do podlogi od 1500rpm) nie bedzie sie dzialo?
Ostatnio zmieniony pt lip 20, 2007 14:23 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
no ja tez zrozumialem ze koledzie ten LMM fizycznie przeszkadza
zaprzal,
jesli tylko odepniesz LMM to wyskoczy blad i ECU przyjmnie wartosc massy powietrza na 550 mg/H = silnik zrobi sie slabiutki.
Jesli LMM zastapisz np. dioda to Ecu "widzi" max masse powietrza caly czas, wiec musisz odlaczyc EGR bo na niskich obr. zacznie tyle dopuszczas palin ze zrobi sie Batory i silnik ci przydusi.
Na odlaczonym EGR i diodzie mozesz normalnie jezdzic,( jesli masz starszy samochod ponizej Euro III, bo tam wyskocza ci bledy, Praca EGR jest "nadzorowana " ) ale co to ma dac ? jesli ogr. Mometu jest na wartosciach seryjnych to i tak dawka bedzie ponizej tego co ogranicza sprawny silnik ze sprawnym LMM. A wiec niebedzie ani wiecej dymu ani KM.
Wstawienie diody ma sens tylko w celach testowych i w razie padnietego LMM i np. drogi do domu.
Co innego kiedy auto ma moda i robi sie go do sportu tu moze miec to jakis tam sens.
zaprzal,
jesli tylko odepniesz LMM to wyskoczy blad i ECU przyjmnie wartosc massy powietrza na 550 mg/H = silnik zrobi sie slabiutki.
Jesli LMM zastapisz np. dioda to Ecu "widzi" max masse powietrza caly czas, wiec musisz odlaczyc EGR bo na niskich obr. zacznie tyle dopuszczas palin ze zrobi sie Batory i silnik ci przydusi.
Na odlaczonym EGR i diodzie mozesz normalnie jezdzic,( jesli masz starszy samochod ponizej Euro III, bo tam wyskocza ci bledy, Praca EGR jest "nadzorowana " ) ale co to ma dac ? jesli ogr. Mometu jest na wartosciach seryjnych to i tak dawka bedzie ponizej tego co ogranicza sprawny silnik ze sprawnym LMM. A wiec niebedzie ani wiecej dymu ani KM.
Wstawienie diody ma sens tylko w celach testowych i w razie padnietego LMM i np. drogi do domu.
Co innego kiedy auto ma moda i robi sie go do sportu tu moze miec to jakis tam sens.
pozdr.
voss
voss
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 171 gości