Silnik nie chce odpalic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 16, 2007 00:12

ossol pisze:Ale to nie trzeba cos pompy wyregulowac czy cos??
jedyne co musisz ustawic to rozrzad i kat wtrysku
mular pisze:Ale co koledzy moglo pasc w tej pompie ze tak od razu padla?
walek, sprezyny


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » pn lip 16, 2007 00:17

No rozrzad to nie problem ale kat wtrysku??? To cos trudnego??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 16, 2007 00:21

jak masz vaga to kwestia odpalenia auta ( na 3 poluzowaych srubach pompy) i ruszania nia tak aby ustawic prawidlowy kat - pikus :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » pn lip 16, 2007 00:25

no to troche mnie podniosles na duchu! Czyli w ostatecznosci nie beda to az tak potezne sumy! Ale i tak jestem mysli ze jutro uda mi sie cos zdzialac:)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 16, 2007 00:27

przedewszystkim obejrzyj po zdjeciu nastawnika jak to tam wyglada

kurcze szkoda ze jutro do slupska jade a nie jak ostatnio do stargardu bo bym zajrzał do Ciebie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » pn lip 16, 2007 00:53

No to wielka szkoda!



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn lip 16, 2007 14:31

ja bym stawiał na nastawnik ,bo w pompie nie ma sie co zepsuc tak z dnia na dzien to nie vp44 .Chyba ze jezdzisz na orężadzie
niezaszkodziło by tez zajrzec do elektrozaworu odcinajacego paliwo
moze sie ci jeszcze zrobilo zwarcie w chipie-oporniku?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 14:33

DANIEL LHR pisze:a bym stawiał na nastawnik ,bo w pompie nie ma sie co zepsuc tak z dnia na dzien to nie vp44 .Chyba ze jezdzisz na orężadzie
niezaszkodziło by tez zajrzec do elektrozaworu odcinajacego paliwo
moze sie ci jeszcze zrobilo zwarcie w chipie-oporniku?
czy wiesz jakie przeciążenia musi znieść pompa przy dawce paliwa pewnie 1.x :?: bardzo duże ,więc mogło popsuć się to co napisał Adamm,
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 14:39 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn lip 16, 2007 15:35

obciązenia pompy sa troche wieksze , ale bez przesady. bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 15:39

DANIEL LHR pisze:obciązenia pompy sa troche wieksze , ale bez przesady. bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia
przy tak dużej dawce pompa dostaje konkretnie po dupie ....
DANIEL LHR pisze:bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia
w to wątpie



ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » sob wrz 08, 2007 18:24

Odkrecilem nastawnik i sie okazalo ze na nastawniku jest uciety ten bolec ktory wchodzi w otwor na walku w pompie! Nie wiem dlaczego sie tak stalo no ale coz...
Teraz musze kupic nowa pompe! Mam mozliwosc kupienia pompy od B4 z 1994r za 450zl
Tylko ze ona ma okragla kostke ale tez na 10pinow! Czy to jest jakas roznica?? I czy warto kupowac tak stara pompe??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 08, 2007 21:25

nie kupuj od audi bo moze byc tam stary nastawnik (potencjometryczny) bo do 94 roku dawali stare

jednak Ci urwalo ta kulke ;/

znalazla sie gdzies w pompie?

daj mi znac na gg to pogadamy cos Ci poradze i sie dogadamy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości