Jak odroznic TDI od TD (pomijajac oslone silnika)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Jak odroznic TDI od TD (pomijajac oslone silnika)

Post autor: dm414 » sob lip 14, 2007 19:21

witam mam pytanie po czym rozpoznać ze silnik w mk3 disel ma 75km a jak 90
Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 19:56 przez dm414, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lip 14, 2007 20:53

dokladnie :)

wystarczy zerknac na pompe wtryskowa, w TD jest mechaniczna sterowana linka gazu, w TDI elektornicznie sterowana z czarna kostka na boku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob lip 14, 2007 21:09

najprościej to po pompie i ic.. oprócz tego TDI ma przepływomierz na dolocie... i inaczej pracuje bardziej miękko od TD



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lip 14, 2007 21:22

oraz ma kabelek na 3 wtrysku :bigok:



bartek27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:51
Lokalizacja: jesteś?

Post autor: bartek27 » sob lip 14, 2007 22:40

i inaczej pracuje bardziej miękko od TD
co masz na mysli?

sorry ze sie dołączam ale jak odróżnić D od TD (jak wygląda ta turbinka) i jakie są różnice w jezdzie między T a TD i między TD a TDi?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lip 14, 2007 22:49

bartek27 pisze:sorry ze sie dołączam ale jak odróżnić D od TD
przecież widać ,czy rura od filtra powietrza idzie do turbo , czy bezpośrednio do kolektora ssącego ... popatrz na aukcję na allegro i przyglądnij się silnikom na zdjęciach
bartek27 pisze:i jakie są różnice w jezdzie między T a TD i między TD a TDi?
D - muł
TD- fajny, w miarę mocny silnik ( w serii )
TDI - mocniejszy od TD ( w serii ) , lepiej się zbiera itp.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lip 14, 2007 23:59

damcio151 pisze: TD- fajny, w miarę mocny silnik ( w serii )
tez muł :P dopiero po malym grzebaniu daje rade


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

bartek27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:51
Lokalizacja: jesteś?

Post autor: bartek27 » ndz lip 15, 2007 13:17

SouleR pisze:
damcio151 pisze: TD- fajny, w miarę mocny silnik ( w serii )
tez muł :P dopiero po malym grzebaniu daje rade
muł ale piszecie ze bez problemu szybszy od benzyny 1400ccm lpg



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 13:24

bartek27 pisze:muł ale piszecie ze bez problemu szybszy od benzyny 1400ccm lpg
bo szybszy ..... dla jednych muł , dla innych rakieta :P
1400 objedzie bez problemu :P



bartek27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:51
Lokalizacja: jesteś?

Post autor: bartek27 » ndz lip 15, 2007 14:01

damcio151 moze powiesz ze TD 75KM objedzie 1600ccm 75KM z lpg?
naprawde mnie zaciekawilo to ze diesel jest taki szybki



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 14:08

bartek27 pisze:naprawde mnie zaciekawilo to ze diesel jest taki szybki
moment robi swoje ....... przejedź się TD i wtedy pytaj



bartek27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:51
Lokalizacja: jesteś?

Post autor: bartek27 » ndz lip 15, 2007 18:32

damcio151 pisze:
bartek27 pisze:naprawde mnie zaciekawilo to ze diesel jest taki szybki
moment robi swoje ....... przejedź się TD i wtedy pytaj
nic niemam do dieslów ale piszecie ze TD to muł a wolnossący to straszny zawalidroga
ale tez piszeciez ze ten zawalidroga D jest szybszy od zagazowanych motorów benzynowych np 1400ccm



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 18:35

bartek27 pisze:ale tez piszeciez ze ten zawalidroga D jest szybszy od zagazowanych motorów benzynowych np 1400ccm
kto tak pisze .... ja pisze o TD , a nie o D , a to jest duża różnica

[ Dodano: Nie Lip 15, 2007 18:36 ]
bartek27 pisze:nic niemam do dieslów ale piszecie ze TD to muł
tak napisał SouleR, który żąda wciąż mocy :satan:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości