pytanie o gorny martwy punkt w silniku ahu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz lip 15, 2007 16:07

mozna tez wykrecic swiece zarowa pierwszego cylindra i ustawic tłok tak aby byl maksymalnie wysuniety do góry i zobaczyc co sie pokazalo w okienku



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt lip 17, 2007 21:00

najwiekszy problem w tym ze ja juz wymienilem pasek i ustawielm go na krawedzi zera nie za srodku wiec ewentualnie moze byc troszke za wczesny wtrysk i rozrzad - moze to wplynac na dynamike auta ?

[ Dodano: 22 Lip 2007 22:46 ]
noi stalo sie pasek wymieniony ale wydaje mi sie ze auto jest troszke zamulone i nawet nie slychac turbinki tak jak kiedys moze to byc wina rozrzadu czy mam jechac sprawdzic kat wtrysku? - da sie to sprawdzic w tym silniku (AHU)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości