pytanie o gorny martwy punkt w silniku ahu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

pytanie o gorny martwy punkt w silniku ahu

Post autor: ronuch » pn lip 09, 2007 22:56

witam! mam taka sprawe chce wymienic pasek rozrzadu w audi a4 u mojego ojca - bo juz mu sie nalezy (200kkm) i mam problem jak ustawic gorny martwy punkt. chodzi i konkretnie o znaczek 0 na kole zamachowym. w mk2 jest dokladnie zaznaczone gdzie ma sie znalezc wyciecie na kole zamchowym a tu nic takiego nie widze. prosil bym o jakies dokladnie zdjecie albo rysunek bo jak sami wiecie to wazna sprawa :)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pn lip 09, 2007 23:19

Obrazek Obrazek Obrazek

:bigok:



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » wt lip 10, 2007 21:25

jesli nie ma na kole dwumasowym to musisz sciagnac gorna pokrywe i tak jak na powyzszym obrazku zablokowac plaskownikiem

[ Dodano: 10 Lip 2007 21:25 ]
jesli nie ma na kole dwumasowym to musisz sciagnac gorna pokrywe i tak jak na powyzszym obrazku zablokowac plaskownikiem. jaki masz wogule silnik?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt lip 10, 2007 22:36

diaz34, mylisz się musi być znak na kole zamachowym, a pokrywę i tak trzeba sciągać.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » śr lip 11, 2007 13:49

no wlasnie mi chodzi o wymiene paska wiec musze wszystko rozebrac - na dodatek tam silnik jest wzdluznie i nawet lampy i zderzak trzeba sciagac. jak pompe zablokowac wiem rozrzad tez tylko caly czas martwi mnie ten gorny martwy punkt. Na kole dwu masowym jest znak 0 i o ok 1,5cm wczesniej jest kreska na tym kole. i chodzi mi o to czy mam ustwaic do kreski czy do zera a ze skanu wynika ze do zera czy tak?? Dzieki euglen za skany!!!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr lip 11, 2007 14:55

nie kazdy sciaga pokrywe przy wymianie rozrzadu,ja np. niee bo jak sobie zaznacze to i tak mi nic nie ucieknie i nie ma prawa po zalozeniu paska i tak sprawdzam czy wszystko sie zgadza,nie we wszystkich modelach jest znak na kole zamachowym wtedy sie sugerujesz walkiem rozrzadu :grin:


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw lip 12, 2007 14:59

a ty diaz34 jaki masz silnik ja mam ahu. mozesz zrobic zdjecie tego okienka na kole dwumasowym jak bedziesz mial ustawiony gorny martwy punkt?


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » czw lip 12, 2007 18:22

Postaram sie zrobic choc nie mam za bardzo klucza 19 dwunastokatnego zeby ruszyc walem ale cos wymysle moze i dam znac


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt lip 13, 2007 15:09

podnies jedno kolo do gory wrzuc 5 i poprostu mozesz nim krecic. mechanizm roznicowy nie powinien mieszac bo u mnie tak sie dalo


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt lip 13, 2007 16:43

Obrazek


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt lip 13, 2007 22:35

a u ciebie wyglada to zupelnie inaczej! ja zamiast tej kreski mam 0 chociarz kerska tez jest ale wczesniej o jakies 1,5cm


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob lip 14, 2007 14:05

u mnie nie ma zera


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob lip 14, 2007 17:37

z tego co sie orientuje to na zero sa ustawiane silniki z automatycznymi skrzyniami biegów. Powinno byc widoczne tylko pol zera a jego lewa strona schowana za okienko w skrzyni



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » sob lip 14, 2007 23:13

Zdejmij pokrywe z zaworow i obracaj tak walem zeby wlozyc plaskownik w walek rozrzadu wtedy zerknij na okienko i zobacz czy wychodzi ci na kreske czy na zero i jak do tej pory chodzil dobrze to tak ustaw,potem sprawdz na vagu kat wtrysku czy ok



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości