Turbina GT1749VA wysiadla..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » pt lip 13, 2007 15:20

Jezeli kupiłeś to turbo i dostałeś jakiśdowód zakupu to ja bym skorzystał z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, możliwe że nawet bez tego jak wygrałeś aukcje może sz powalczyć o zwrot kasy - ja bym próbował w końcu 900zł drogą nie chodzi a jeśli rozwaliła sie turbina w pierszych 6 miesiącach po zakupie to sprawa raczej wygrana. Poza tym tłumaczenia sprzedawcy są śmieszne dla mnie , kupa Cie to interesuje że tanio kupiłeś i że inne sięnie wysrały, Twoja sie wysrała i walcz o swoje. Najlepiej skontaktuj sie z jakimś rzecznikiem praw konsumenta(za darmo w każdym mieście można pogadać).
Ja wkrótce zakładam sprzęgło od VR6 i to turbo rumuńskie na doładowaniu pewnie 1.45 i mam nadzieję zę bedzie wszystko ok. :bigok:
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 15:21 przez Tominator, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 13, 2007 15:26

Tominator pisze:ja bym próbował w końcu 900zł drogą nie chodzi a jeśli rozwaliła sie turbina w pierszych 6 miesiącach po zakupie to sprawa raczej wygrana
wiesz co, nie chce mi się walczyć z człowiekiem... przecież kazdy kto chce mieć gware idzie do ASO i kupuje za 3000 PLN...

jeżeli sprzedam te pozostałości po niej za 300 PLN to juz bede szcześliwy...

albo sobie zrobie 2 hybrydke z tego na zaś :)



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt lip 13, 2007 15:27

cowboy pisze:
ventil pisze:kupiłem sobie drugie GT20 zapasowe, hehe... :grin:
może chcesz sprzedać, razem z flanszą ? :)
Flanszę mam na aucie i na razie muszę tak jeździć bo nie mam czasu by przerobić to na inne turbo a zapasową trzymam jak by sie ta na aucie sypnęła...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 13, 2007 15:55

cowboy pisze:może chcesz sprzedać, razem z flanszą ? :)
u Borysa lezy ladny kolektor w sam raz pod gt20 :>


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 13, 2007 16:09

zaprzal pisze:u Borysa lezy ladny kolektor w sam raz pod gt20 :>
kurtka na wacie, Wy to tam w tym Białym to wszystko macie pochowane w dziuplach, wariaty jedne :bigok:

z wami sie nie wygra... ja już chce tylko bezpieczne 1,35 Bar na 160KM :)
bezpieczne w tym sensie, że nie bede się bał pocisnąć na autostradzie 220 km/h, czy kręcić auto do 4500 rpm...

czekam na pocztex z hybrydką od karambola.... jeżeli nie bedzie gwizdać, srać olejem i bedzie stabilnie pompować to temat chyba zakończony...

jeśli jednak okaże się ze to kupa, to chyba zlece zrobienie GT20-tki :)

[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 16:11 ]
tak czy owak zapodam tu jakieś info...

a na razie dziękuje wszystkim za dobre rady i cenne uwagi !



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt lip 13, 2007 16:22

cowboy pisze: jeżeli nie bedzie gwizdać
Gwizd Ci przeszkadza?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 13, 2007 16:29

Goofi pisze:
cowboy pisze: jeżeli nie bedzie gwizdać
Gwizd Ci przeszkadza?
przy szczelnym ukladzie gwizd nie jest mile widziany


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt lip 13, 2007 16:35

SouleR pisze:
Goofi pisze:
cowboy pisze: jeżeli nie bedzie gwizdać
Gwizd Ci przeszkadza?
przy szczelnym ukladzie gwizd nie jest mile widziany
To znaczy, ze mam nieszczelnosc skoro u mnie gwizdrze?, co ma byc nieszczelne?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 13, 2007 16:36

SouleR pisze:przy szczelnym ukladzie gwizd nie jest mile widziany
dokładnie, idealna turbina nie powinna gwizdać... wprawdzie moja GT17 pracowała bezszelestnie :)

generalnie jak gwiżdże ostro to znaczy że już są duuuze luzy, czasem gwiżdże i lata 40 000km a czasem 2 dniu jak u olozwirskiego :)

z tymi turbinami to nigdy nie masz pewności kiedy Ci odleci... nawet jak ją dobrze traktujesz :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 13, 2007 18:46

cowboy pisze:bezpieczne w tym sensie, że nie bede się bał pocisnąć na autostradzie 220 km/h, czy kręcić auto do 4500 rpm...
:bigok:
jeśli jednak okaże się ze to kupa, to chyba zlece zrobienie GT20-tki
nei trzeba nic zlecac, sporo ich lezy :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt lip 13, 2007 19:00

cowboy napisał/a:
bezpieczne w tym sensie, że nie bede się bał pocisnąć na autostradzie 220 km/h, czy kręcić auto do 4500 rpm...
Odważnie - 220 na skrzyni CYP toż to 4700 rpm :blush:

A tak na poważnie, szkoda że 17-stka sie wysrała, to chyba złosliwośc i pech, a juz zaczynalem zagladac do tematu KILL'E co tam teraz przy 160PS połkniesz :bigok: , ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło , grunt że motor zyje, bedzie dobrze , tylko z kaski trzeba sie troche niestety wypruć.

Powodzenia. Czekam na dalszy rozwój wydażeń.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 13, 2007 19:37

homsky pisze:Odważnie - 220 na skrzyni CYP toż to 4700 rpm
może z przełożeń tak wynika - licznikwo 220 to jest mniej - jakieś 4500-4600 rpm

ma zapie.....ć do 5000 rpm :P :bigok: bez zająknięcia...jazdę do 2500 rpm zostawmy emerytom - tu się krzesa iskry :)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lip 13, 2007 19:57

Cowboy a nie myslałeś o założeniu chłodniczki oleju??? Mój kolega sobie założył i ukłąd oleju mu wzrósl tylko o 0,2l http://www.allegro.pl/item212730751_aud ... _03_r.html a cisnienie to samo a temp. w czasie jazdy spadła do średniego 80st.
Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 13, 2007 20:05

PinkFloyd pisze:Cowboy a nie myslałeś o założeniu chłodniczki oleju??? Mój kolega sobie założył i ukłąd oleju mu wzrósl tylko o 0,2l http://www.allegro.pl/item212730751_aud ... _03_r.html a cisnienie to samo a temp. w czasie jazdy spadła do średniego 80st.
Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???
za zimny olej to tez niedobrze. Aw69 ma u siebie 230koni 430nm i ostatnio mierzyl temp oleju i nie ma takiej potrzeby


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości