ustawienie kąta wtrysku - jak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

ustawienie kąta wtrysku - jak?

Post autor: kupszczelisty » wt lip 03, 2007 20:18

robili mi rozrząd i powiedzieli że kąt jest ustawiony, jutro wyjeżdzam wiec mówie sprawdze bo jakiś mułowaty golfik, patrze ne tdi timing a tam 25 na w vagu na dole przy czerwonej kresce, co teraz mam zrobić jutro wyjaz mam a tu auto niesprawne, jak go samemu ustawić?? jaki powinien być kąt wtrysku, przed wymianą auto owiele żwawsze było
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 20:18 przez kupszczelisty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 03, 2007 20:23

nie desperuj mirmiłku, jesli patrzych na zablokowanych nastawach to ma to głównie znaczenie przy zapalaniu

poźniej nastwnik powinien wyrobić.... no własnie powinien, masz za późny wtrysk ale w granicach tolerancji - możesz jechać w trase

ja po wymianie wtrysków mam 32 i sie na razie nie przejmuje

musisz poluzowac śruby od pompy i przestawiać pompe tak aby wyszło około 49-51

ps. sprawdzałes na rozgrzanym silniku ? jaka była wartość na przedostatniej pozycji ?



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt lip 03, 2007 20:48

cowboy, było po kolei 1-43 2-026 3-000 4-018 5-114 6-112 7-074 8-145 9-139 10-133 na wykresie na dole pisało timing 25 tak sprawdzałen na rozgrzanym silniku, chodzi o to że to auto nie chodzi tak jak powinno i jak dam buta to kopci troche a kiedyś, jak mam dokładnie to pąpe ustawić w którą strone przesunąć i jak duzo mniej więcej i gdzie te sróby są, ile ich jest?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lip 03, 2007 21:00

dostales opis na gg :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr lip 04, 2007 00:47

Adamm, dzieki majster tdi



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 09:24

Adamm, a czemu nie dales na forum? mnie tez takie ciekawi ;)


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lip 06, 2007 00:52

bo najpierw przeczytalem wiadomosc na gg i tam odpisalem a potem wszedlem na forum

mysle nad fotoporada ale musze znalezc czac i odzyskac aparat


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pt lip 06, 2007 07:58

to trzyamam kciuki :bigok:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr lip 11, 2007 10:24

mam kąt 51, co wy na to?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lip 11, 2007 10:38

jest ok


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr lip 11, 2007 15:53

Adamm, ale to jest między środkową linią a tą u góry, czy nie powinno być bliżej środkowej?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 11, 2007 16:09

kupszczelisty pisze:czy nie powinno być bliżej środkowej?
jak masz 51 to jest bardzo OK- dobrze jak jest ciutke wczesniejszy na zablokowanych nastawach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości