Turbina GT1749VA wysiadla..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt lip 10, 2007 15:16

cowboy, ja pozbierałem już wszystko (ic,nowe turbo już na motorowni, nowe sprzęgło, rury, chłodnice oleju, podstawe z wyjściem, czujnik temp oleju) w czwartek wracałem z firmy gdzie chciałem kupić kolanka z kwasówki i pospawać razem z powkładaniem wszystkiego do samochodu na gotowo w sobote (5.07-7.07) ale jak to bywa przydzwoniłem na skrzyżowaniu w autobus który wymusił pierwszeństwo.
cowboy pisze:Modów prosze o wyrozumiałeść ale ******* mnie bierze bo turbo nowe.... i na seryjnym doładowaniu..
Jak najbardziej zrozumiałe zdenerwowanie... :( :goodman:
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:17 przez pasiak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 10, 2007 16:24

Goofi pisze:Gwarancja to obejmie?
za turbine kupioną za 900 PLN ? - chyba żartujesz
mirass pisze:ewidentnie twoje turbo było wadliwe
najwidoczniej tak...
mirass pisze:bo nie dmuchało nawet tyle co fabryczny AWX
po założeniu hybrydek dmuchało 1,35 czyli dokładnie tyle co seria
Tominator pisze:ja kupiłem teraz GT17 i to z Made in Romanie
współczuje. o tych słyszełem, że padają seryjnie ale moze bedziesz miał fuksa
rob555 pisze:Blad ktory sie pojawil swiadczy ze miales ponad 1.56 bar (komp widzi blad czujnika ale to dlatego ze powyzej 2570mbar nie mierzy Mapsensor).
nie było przeładowania - maz mezgar boost

ten błą jest zap[ewne z tego podciśnienie które nie wiemk dlaczego powstało w dolocie - to tez zapewne poza zakresem MAP sensora

tak to wygląda

Obrazek

wirnik pęknął na pół - nie nowośc

Obrazek

po prostu sobie pęknał :)

spróbuje zadzwonić z gwarancją

teraz to już jestem zbity z pantałyku - biore hybryde z 3 miesięczną gwarą


wyjąłem wtryski, wydmuchałem cały olej, dolałem 2,5 L oleju, zaślepiłem miejsce po przewodzie smarowania turbiny w podstawce filtra oleju jakims czujnikiem od fiata :)

i... TO ZYJE

:)

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 16:42 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 10, 2007 16:46

cowboy pisze:ten błą jest zap[ewne z tego podciśnienie które nie wiemk dlaczego powstało w dolocie
bo poszło w wydech a nie w dolot - stad podciśnienie w dolocie i motorek sie nie rozbiegał - miałem tą samą przygodę i sadze ze z silnikiem raczej powinno być OK. Pekniety wałek moim zdaniem oznacza złe wyważenie turbiny - u mnie poleciał po 3 tygodniach od regeneracji turbo - co prawda seria, ale moim zdaniem mody na pekajace wałki nie powinny mieć wpływu.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 10, 2007 16:47

można dać głośno głośniki - TDI bez wydechu i turbiny pracuje jak TYPHOON ze stajni VTG :) :bigok:

jakże miły dla ucha dźwięk....w sobote zakładam turbo i heja - jade szukac tej bejcy :) tym razem mi juz nie ucieknie :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 10, 2007 16:49

cowboy pisze:wyjąłem wtryski, wydmuchałem cały olej, dolałem 2,5 L oleju, zaślepiłem miejsce po przewodzie smarowania turbiny w podstawce filtra oleju jakims czujnikiem od fiata
pasuje śruba od koła :P - jechałem tak jakieś 1200km :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 10, 2007 16:51

mirass pisze:jak coś to wal jak w dym - > postaram sie pomóc
jak bys coś miał dla mnie to numer znasz :)
rob555 pisze:Mozesz tez pokombinowac nad hybrydka gt18. Pare szt zalozylem i zlego slowa nie powiem.
co to jest GT18 ?

biore z tego samego źródła co TY - mam miec wałek grubszy niż w ARL i do tego po całości ułozyskowany a nie jakiś staczany...

podobno są wałki teraz w AWX z jakims przetoczeniem żeby lżejszy był... ech szkoda gadać... a tak pieknie ładowałe, ZERO overboostów (nie to co VNT15) idealnie to co zadane i sie rozjebnała :P

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 16:52 ]
Corvax pisze: pasuje śruba od koła - jechałem tak jakieś 1200km
ja już ten czujnik bede woził z sobą :)

pamietam jak z Francji pnad 1000km doginałes bez turbo...

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 16:55 ]
Corvax pisze:poszło w wydech a nie w dolot - stad podciśnienie w dolocie
no własnie z IC wylałem ponad litr oleju :)

a rozrusznik nie chciał kręcić bo w cylindrach od groma oleju - jak wykręciłem wtryski i zakręciłem rozrusznikiem to obryzgałem kolege :)

nie wkręcił się bo duży FMIC i pomieścił duuuzo, a potem hamowałem silnikiem do zera - nie wysprzeglałem w ogóle auta - takie rzeczy to juz wiem ;)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 10, 2007 17:03

cowboy pisze:no własnie z IC wylałem ponad litr oleju
tak, ale to sie stało juz po fakcie - w sensie wpierw pierdyknał wałek i turbo sie skoczyło - a potem waliło olejem juz z magistrali - mysle że to jest jednak ta przyjemniejsza awaria turbiny - co innego jakby pusiciły tylko uszczelnienia w turbo, a wirnik krecił sie nadal...

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 5:05 pm ]
no i obowiazkowo zrzuc miche i wyczysc te resztki turbiny pływające w oleju :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt lip 10, 2007 17:09

cowboy, nie pomoge niestety, bom w dieslach nie za biegly, jednakze trzymam kciuki dzielnie :bigok:



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » wt lip 10, 2007 19:08

LUD chce chleba i igrzysk
ładuj tam gt22 albo g20 zeby były BMW mielone Cowboy Dajeszz :D


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt lip 10, 2007 19:33

Cowboy współczuje :pub:

Ja dziś ARL zapodałem i hybrydy. Aż się kur.... boje :shock:


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » wt lip 10, 2007 21:04

no to nieciekawie...kiedys tak zachwalales te turbinke..a tu zonk...powodzenia w szukaniu i montowaniu kolejnej..napewno bedziesz isc w hybryde ??


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt lip 10, 2007 21:16

Ja myślę że jak już to rozebrałeś i nie zależy Ci na dole to GT20 mozesz włozyć. I nawet z zapasem bedzie lekim...
tak to wyglada u mnie ale trzeba auto na kilka dni odstawic by zmajstrowac ten swap.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości