Wysoka temperatura płynu chłodzącego w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lip 02, 2007 16:51

Adamm pisze:wprawdzie tez mam zaslepiony ale jakby mial je grzac?
Po kilku wypowiedziach na forum tez się nad tym zastanawiałem - zaślepienie EGR moim zdaniem podnosi temp spalania (w końcu ma on za zadanie ją obnizać) tyle tylko że w dieslu EGR zawraca spaliny w ustalonych stanach pracy silnika - u siebie zaobserwowałem spory wzrost temp oleju przy jeździe z duzymi predkosciami - powyzej 120km/h - przy 140 temp oleju podchodzi pod 120st - nie wiem jak było przed zaslepieniem EGRa bo nie miałem zamontowanego czujnika - problem w tym że przedluzałem kabel do czujnika i nie wiem czy przez to nie ma błednych odczytów.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » pn lip 02, 2007 20:27

chciałem podłoczayc się do tematu siostra ma tensam problem motor 1Z (audi B4) poczas jazdy tem rośnie do 100, myślałem o wymianie termostatu, moze juz nie otwierać do końca, dodam ze chłodnica kiedyś ciekła ale sie w tym miejscu zakamieniłą i juz nie cieknie problem z temperaturą jest od niedawna. No ale czy zakamienienie w jednym miejscu gdzie był wyciek moze świadczyc o tym iz chłodnica bedzie cała zakamieniona i przez to maleje sprawnosć ukłądu ? z góry dzięki


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lip 02, 2007 20:29

Przewodnik pisze:świadczyc o tym iz chłodnica bedzie cała zakamieniona i przez to maleje sprawnosć ukłądu
jest taka możliwość u mnie to odpada gdyż mam nowa



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » wt lip 03, 2007 19:40

dodam jeszcze ze wsypałem taki proszek do uszczelniania chłodnic nicby nie Cieknie ale te 100 stopni no i to w czasie jazdy :/ :crazy: a niedawno ładnie trzymał jakieś 2mm przed 90, chyba wymnienie chłodnice płyn i termostat wtedy zobacze, chłodnica od golfa 3 1Z raczej do b4 chyba nie podejdzie prawda ?


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lip 03, 2007 20:18

Przewodnik pisze:dodam jeszcze ze wsypałem taki proszek do uszczelniania chłodnic nicby nie Cieknie ale te 100 stopni no i to w czasie jazdy :/ :crazy: a niedawno ładnie trzymał jakieś 2mm przed 90, chyba wymnienie chłodnice płyn i termostat wtedy zobacze, chłodnica od golfa 3 1Z raczej do b4 chyba nie podejdzie prawda ?
niepotrzebnie sypales to swinstwo


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » wt lip 03, 2007 20:24

kurde jestem teraz wiecej niz pewnien ze to ten proszek, bo przedtem nie łąpał tak szybko czy mozliwe ze to gów..o mogło się osadzić na termostacie albo gdzies w pompie?. co proponujecie wymiana chłodnicy i termostatu czy moze narazie zobaczyc sam termostat :crazy:

[ Dodano: 04 Lip 2007 21:25 ]
PRoblem z temperaturą rozwązany wymiana termostatu :bigok: stary nie miał uszczelki i był chyba od nowości w aucie :okej: no i przy okazji odkryłem dziure ( jakieś 5cm) w rurze łączacej intercoler z turbina, nie wiem ile siostra tak jeździła ale do teraz myje podwurko :grin: z czarnej sadzy lokomotywa przez jakieś 2 km a teraz czyściutko :okej: to chyba tez było przyczyną wyższej temperatury :pub: ważne ze sie cieszy pozdrawiam :grin:


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lip 07, 2007 07:51

no i problem rozwiązany wymieniłem termostat 2 dni temu,wczoraj do wrocka po autostradzie porządnie go przegoniłem i wskazóweczka na 90 i ani drgnie więcej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości