linka sprzęgła - różnica z IC i bez (SB <=> JR)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » pt lip 06, 2007 18:43

NIc sie nie martw nie musisz nic zmieniac linka pasuje jak jest interkuler,sam wymienilem na zwykla bez automatu jest tansza cena to 40 zl,a nie 120.



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt lip 06, 2007 19:10

tomcio pisze:lasidora, Ktoś z forum montował ori IC i miał z tym problem, dzisiaj się temu przyglądałem i właśnie dziwne to dla mnie było czym ma się różnić dlatego pytam jak to faktycznie jest, moja linka jest OK i szkoda wydatków.
Akurat nie chodzi tu o automatyczny naciag ale z tego co pamiętam to jest inna. Wychodząc z ściany grodziowej linka przechodzi nad rurami od IC a następnie w dól do skrzyni i ma specjalny kawałek stalowej rurki odpowiednio wygiety by pasowała. Być moze od zwykłego też podejdzie ale bedzie musiała isc pod rurami od IC.
Obrazek
Mam tylko to zdjecie bo auto sprzedałem
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 19:15 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » pt lip 06, 2007 19:50

mowie ci ze mam interkuler i linke mam puszczona pod rurami ica .



Sebastian-n1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:54
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Sebastian-n1 » pt lip 06, 2007 19:57

Przerabiełem ten temat.
Zerwała mi się linka kupiłem zwykłą bez samoregulacji ale nie idzie jej włożyć bo opiera się o intrcooler, musiałem kupić z samoregulacją jest dłuższa i idzie z boku intercoolera.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 06, 2007 20:13

mam SB, mam linke bez samoregulacji (lepsza i tansza) idzie pod rurami ic i jest dluzsza niz zwykla... oprocz tego, ze jest dluzsza to jest jeszcze do dupy :) bo sie wyciera przez te rozne zakrety


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 06, 2007 22:42

tomcio, do tego z ic masz linke dluzsza jak juz koledzy wspominali... a generalnie mi sie to nie podoba bo przynajmniej u mnie ta linka sie szybciej wyciera przez to ze musi mijac IC.... jakby szla normalnie jak w JR by bylo lepiej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 06, 2007 22:57

tomcio, u mnie tak idzie ale i tak nie jest idealnie prosto... jak zamontujesz to zobaczysz o co chodzi... chyba, ze u mnie nieoryginalna linka i cos pokaszanione
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 22:58 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt lip 06, 2007 23:05

Pomijając linki krótsze do SB występuje linka z samoregulacja jak i bez samoregulacji (reg. ręczna) i obie idą nad IC. Akurat do SB różnica w cenie pomiedzy jedną i drugą jest nieduża. Jesli zdecydujesz sie na zmiane nie kupuj jakiegoś taniego g*wna bo po dwóch m-cach nie będziesz mógł wcisnąc pedału - tak mi sie dwie linki zatarły. Dobrą "germany" ale drogą to można z ATE ( nr ATE z s/r 24.3728-0120) kupic a dobrą "włoszczyznę" to COFLE (nr COFLE bez s/r - 10.3145, z s/r 10.3411) w/g mnie produkuje.
Ostatnio zmieniony sob lip 07, 2007 07:18 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt lip 06, 2007 23:14

Małe pytanko, czekam na przesyłkę z sachsem 210mm, czy przy wymianie sprzęgła trzeba będzie robić coś przy lince?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości