pytanie o wartości z grupy 000

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

pytanie o wartości z grupy 000

Post autor: golfir » śr lip 04, 2007 22:03

witam jak w temacie chodzi mi o wartość przedostatnia z grupy 000 tzn tem paliwa przy pomiarze przy ok 84st pokazuje mi 134 a u innych widziałem nawet wartosc 150st czym to jest uzaleznione czy moze mam cos nie tak??pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 05, 2007 09:55

przedostatnia wartość to temp. paliwa z reguły około 130-150 st C na rozgrzanym silniku



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » czw lip 05, 2007 10:42

cowboy


w blocku 000 wartosci nie sa podawane w jakis ° C czy mg/H itd. sa to wartosci nieprzeliczone
tzn. block 000/09 to nie °C ( dopuszczalne wartosci 000/09 to od 91 do 201) te wartosci mozesz sobie przeliczyc ale pytanie po co ?
Jesli chcez miec temp. paliwa w ° to zobacz w block 007/01 - tam jest w °C


pozdr.
voss


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 05, 2007 10:49

tzn. block 000/09 to nie °C ( dopuszczalne wartosci 000/09 to od 91 do 201) te wartosci mozesz sobie przeliczyc ale pytanie po co ?
Jesli chcez miec temp. paliwa w ° to zobacz w block 007/01 - tam jest w °C
dzieki za sprostowanie, jakoś tak się powtarza że to temp paliwa wprost

w każdym razie te wartości są związane z temp. paliwa tak więc jakiejś głupoty nie palnąłem :)

[ Dodano: Czw Lip 05, 2007 10:50 ]
a też się kiedyś zastanawiałem czemu to paliwo aż takie gorące 140 st C to trochę dużo :) , nawet jak cała pompa jest rozgrzana ciepłotą silnika



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » czw lip 05, 2007 11:07

cowboy pisze:w każdym razie te wartości są związane z temp. paliwa
to jest dokladnie temp. paliwa, tylko nieprzeliczona na °C

pozdr.
voss


pozdr.
voss

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lip 05, 2007 18:10

a jescze ma pytanko odnosnie testu dynamicznego zastanawia mnie wartośc zadana dla przepływki 808?? a przepływka chodzi przeciez do 849.7 prawda? auto jest po wirusie czy to tuner podaje wartość zadaną w moim przypadku 808?? ponizej umieszczam logi to zerknijcie dzieki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 05, 2007 22:23

golfir pisze:czy to tuner podaje wartość zadaną w moim przypadku 808??
to pytanie do twojego tunera ?

po co mieszał w mapie EGR-a

[ Dodano: Czw Lip 05, 2007 22:27 ]
wydaje mi się ze przepływce się nie zadaje ile ma pokazywać, zadaje się wysterowanie zaworu recyrkulacji spalin

a przepływke patrzy się w grupie 008, czy obcina dawke czy nie

mozna w programie w ogole wywalic przepływke i uzaleznic podawanie gnoju np od cisnienia doładowania i olac przepływke - czasem tak robi sie w programach do sportu np na 1.4 mili gdzie nie zlaezy nikomu na dymieniu i ekologii :)



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt lip 06, 2007 15:25

cowboy a co nie tak z tym EGR-em?? bo bede sie musiał do niego wybrać??

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 15:26 ]
i jeszcze zapytam bo ustawiłem kat wtrysku na 51 tak jak mam byc i jak dodaje gazu na postoju to spada mi do zera? czy to normalne??

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 15:27 ]
patzryłeś na moje logi? bo nie wiem jestem jeszce laikiem tyle co zaczałem zabawe z vag-iem wydaje mi sie ze obcina dawke na wyzszych obrotach??



Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » pt lip 06, 2007 15:48

Zeby mogli odczytac twoje logi to musisz je przekonwertowac w programie csv conv, jest on w programie vag-a, bo inaczej nic cinie powiedza tak zreszta jak mi. :bigok:


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt lip 06, 2007 15:50

prosze bardzo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » pt lip 06, 2007 18:42

Z tego co wiem to powinny byc logi z blokow 3,8 i 11 a ale cos nie tak z egr-em bo jest 36 i nagle 4,7 a miales pedal caly czas w podloge bo nie wydaje mi sie.
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 18:42 przez marcin3, łącznie zmieniany 1 raz.


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob lip 07, 2007 09:49

a nie widać po logach że pedał otwarty w 100%



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 151 gości