1V przerobka pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1V przerobka pompy

Post autor: t0mal » wt lip 03, 2007 21:00

Chcialem do swojego golfika zalozyc pompe z grzybkiem, ale dobre maja strasznie wysokie ceny :panna: Czytalem ze mozna do zwyklej pompy 1V dolozyc sama gore z LDA. Czy moglibyscie cos doradzic, czy beda jakies problemy z dopasowaniem?



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » wt lip 03, 2007 23:23

Ja mam tak zrobione :bigok:

Jak twoja pompa ma teraz przyśpieszacz obrotów ( tzn jak wyciagasz ciegno to wzrastają ), to powiniennes przelozyc od pompy, która tez go miala ( ale nie musisz ).

A tak to w sumie z każdej mozesz.

Pamiętaj, ze nic nie moze się zabrudzic w niej!

Pozatym jak już ją otwierasz, zrob gov moda oraz wymien oring na wałku od gazu.

Jeśli przełożysz od pompy bez przyśpieszacza musisz ten wałek też przełożyc.

Pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lip 04, 2007 11:45

dzieki wielkie :bigok: biore sie do roboty golfiana bedzie wymiatac :bajer:



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » śr lip 04, 2007 18:44

ale nie jest tak ze pompa z 1V ma 8mm a z JR albo SB ma 9mm?Ja mam cala pompe do pryekadki i nie wiem czy zminiac cala czy tylko sama gore przelozyc

[ Dodano: 04 Lip 2007 18:49 ]
sorki za błedy ale klawiatura mi szwankuje :grin:


jaru

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr lip 04, 2007 20:09

mr_jaru pisze:ale nie jest tak ze pompa z 1V ma 8mm a z JR albo SB ma 9mm?Ja mam cala pompe do pryekadki i nie wiem czy zminiac cala czy tylko sama gore przelozyc

[ Dodano: 04 Lip 2007 18:49 ]
sorki za błedy ale klawiatura mi szwankuje :grin:
To prawda. Zmień całą pompę bo warto mieć większy tłoczek- bardziej wydajną pompę.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr lip 04, 2007 20:37

Ja na 8mm pompie z dolożoną górą (LDA) miałem 100km :D więc jak ktoś nie chce za dużo modzić to wystarczy 8mm
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 20:42 przez euglen, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr lip 04, 2007 20:49

euglen, fakt , ale z jaką turbiną :)


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr lip 04, 2007 21:02

mr_jaru, Jak masz mozliwość to przekladaj całą pompę, trochę więcej pracy, ale mniej nerwów będzie Cię to kosztowało :D
adam16v, no tak,ale pompa 8mm dala radę :grin:



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » czw lip 05, 2007 11:10

orietujecie sie moze ile moze kosztowac taka przekładka u mechanika?


jaru

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lip 05, 2007 11:51

hmm, kurde ze tez musieli wypuscic takie 1V :) same z nim problemy :P niedawno zmienialem skrzynie, na pompe bede musial troche poczekac :/



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lip 05, 2007 19:54

mr_jaru pisze:orietujecie sie moze ile moze kosztowac taka przekładka u mechanika?
jakieś 140zł


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » pn lip 30, 2007 16:21

mam pytanko, czy bez problemu jest zmiaan pompy tej ory z 1V na z grzybkiem, chodzi mi o mocowania i inne drobiazgi. Jeżeli jesto to plug and play to może zrobie takie coś w swoim trupie, bo chyba regenerować starej się nie połaca, a słyszałem, że na tej z grzybkiem spalanie może troche spaść.


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pn lip 30, 2007 19:16

Kenaj, możesz spokojnie zamienić orgi pompe z 1V na inną z grzybkiem- plug and play :D



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » pn lip 30, 2007 21:25

Kenaj, tak jak pisał euglen, pompa pasuje bez problemu ale troche zabawy jest z kolankiem jak sie nie ma krućca. Ja dziś założyłem z silnika JR ale nie ma niestety podnoszenia obrotów :( co do osiagów to narazie nie widze różnicy, tylko za to głośniej jakby chodził :| może zwiekszenie dawki cos da


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 237 gości