brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb

Post autor: prozak » śr cze 27, 2007 15:33

witam

1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)

i tu pytanie kto z was uzywa kabla na com przez przejsciowke USB. chcial bym sie dowiedziec co to za przejsciowka zeby kupic taka do siebie.

2) problem dotyczy autka brak mu mocy a do tego wpada w tryb awaryjny zarowno przed softem jak i po, bez tragedii ale brakuje 20 nm do serii, po czipie w v-tech brakuje jakies 30-40 nm i kolo 10 KM, szczegolnie denerwujacy jest tryb awaryjny a nieraz wrecz niebezpieczny fakt faktem pojawia sie wylacznie po pilowaniu na 4 i 5 biegu przy predkosciach 120+ (jesli jade spokojnie to 140 bez trybu nieraz da sie jechac na trasie) chyba ze chce sie poszalec to nieraz ponizej 100 tez idzie zalapac mula.

wymienilem przeplywke na nowa bosh (bez poprawy), wymienilem n75 na nowy orginalny (bez poprawy), wyczyscilem turbine (osad schodzil szmatka)(bez poprawy) oraz egr i kolektor ssacy (zaslepilem tez egr) (bez poprawy).
auto nie szarpie/nie kopci

auto ma nabite 170tys km (odczyt kompem potwierdzil przebieg) jest z koncowki 99r
silnik AHF w serii mial okolo 111KM i 207nm

bledow poza czujnikiem absu(lewa strona) i cisnienim w kol. ssacym brak
prob dynamicznych jeszcze nie robilem bo wszystkie lapy w okolicy maja jedynie USB ;]


kto hamuje ten przegrywa

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Re: brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb

Post autor: daro31ie » śr cze 27, 2007 20:36

[quote="prozak"]witam

1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)

)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy. :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr cze 27, 2007 21:17

Gratuluje wyboru tunera....
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 27, 2007 21:59

)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy. :okej:
interfejsy na usb są super , ale przejściówki usb z com nie



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » czw cze 28, 2007 14:26

rob555 pisze:Gratuluje wyboru tunera....
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym
jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo

jakies inne pomysly??

damcio151 pisze:
)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy. :okej:
interfejsy na usb są super , ale przejściówki usb z com nie
no wlasnie ktos na forum pisal ze najlepiej kupic na com i dokupic przejsciowke na usb
myslalem ze z kazda bedzie dzialalo a okazalo sie ze stanowi to problem dlatego moze ktos ma interfejs na com stosowany z przejsciowka na USB ktora dziala?? :D


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 14:31

prozak pisze:jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo

jakies inne pomysly??
n75 , węzyki od n75 , MAP sensor , zapieczone kierownice spalin
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 14:51 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » czw cze 28, 2007 16:05

damcio151 pisze:
prozak pisze:jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo

jakies inne pomysly??
n75 , węzyki od n75 , MAP sensor , zapieczone kierownice spalin
wymieniony, nie przetarty, ???, wyczyszczone


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 16:07

prozak pisze:???
MAP sensor , czyli czujnik ciśnienia znajdujący się w ECU , a sprawdzałeś wężyk od MAP sensora w środku ECU :?:



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » czw cze 28, 2007 16:17

moj 1 ropol wiec wybacz moja niewiedze
tego nie sprawdzalem
od czego biegnie ten wezyk abym mogl go zlokalizowac i dokladnie sprawdzic??


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 16:24

prozak pisze:od czego biegnie ten wezyk abym mogl go zlokalizowac i dokladnie sprawdzic??
nie wiem jaki to silnik , ale albo od kolektora ssącego , albo od rury od intercoolera



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » czw cze 28, 2007 17:07

AHF 110 kucy


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 17:32

prozak pisze:AHF 110 kucy
spójrz na ECU i będzie do niego wchodził wężyk



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob sie 25, 2007 01:16

Ja mam AHF i żaden wężyk nie jest podłączony do ECU. Prozak rozwiązałeś problem?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sie 25, 2007 09:08

Kris-THC pisze:Ja mam AHF i żaden wężyk nie jest podłączony do ECU. Prozak rozwiązałeś problem?
czyli masz w kolektorze MAP sensor i wychodzi z niego kabelek :?:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości