Rozpedza sie tylko do 135km/h i wiecej nie moze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 09:25

moment pisze:a to ECU to gdzie to jest :D najlepiej fotke jak bym mógł prosić :grin: :pub:
ECU to komputer sterujący silnikiem ....... jest pod podszybiem od strony pasażera ( tam gdzie filtr kabinowy/przeciwpyłkowy)
moment pisze:a i jeszcze jak jedzie juz te 120-130 to zaczyna sie dławić i nie reaguje na dodawanie gazu
no to jak mówiłem ..... jest to notlauf



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw cze 28, 2007 09:32

Ja mam to samo silnik AHU. PO zamontowaniu czujnika doladowania jak jest ok i daje w palnik to po osiagnieciu cisnienia ok 1,2mbar spada ono gwaltownie do ok 0,8 i rosnie na nowo i znowu spada i tak ciagle wtedy auto nie traci mocy i ciagnie ostro do przodu, wtedy dziala czujnik N75. Ale innym razem cisnienie rosnie do 1,3 i nie zadziala zaworek silnik zaczyna zamulac po zamulce cisnienie spada not lauf? Tylko ze nie musze gasic silnika wystarczy ze zdejme noge z gazu i znowu wcisne do dechy, idzie idzie cisnienie do 1,3 i zamulka i tak w kolko

Jesli dobrze rozumuje to N75 nie zawsze zadziala


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 09:39

Komas pisze:czujnik N75
zaworek n75 :wink:
Komas pisze:Jesli dobrze rozumuje to N75 nie zawsze zadziala
zrób test z tym czerwonym i niebieskim wężykiem , możliwe ,że masz nie do końca sprawny ten n75



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » czw cze 28, 2007 10:12

domcio 151 na razie wielkie dzięki za pomoc :pub: dzis zobaczymy ze znajomym co z tymi węzykami , ai i jeszcze jak połączymy te węzyki to jak powinnno byc dobrze?? i wtedy zanczy ze ten n 75 padł


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 10:14

moment pisze:ai i jeszcze jak połączymy te węzyki to jak powinnno byc dobrze??
tak ... powinien się rozpędzać ponad 160 spokojnie , jeżeli dalej będzie lipa to "poszukamy" dalej :)
Sprawdziłeś szczelność wężyków :?:



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » czw cze 28, 2007 10:26

nie nic nie sprawadzałem koleś jest w pracy ale bede się z nim widział dzis po południu wiec w tedy bedziemy walczyć


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw cze 28, 2007 11:46

podlaczyc czerwony z niebieskim? Rozumiem ze nie odlaczac wtyczki od N75 zeby komp nie zwariowal. Ciekawe ile urosnie cisnienie jak je zepne


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 11:48

Komas pisze:podlaczyc czerwony z niebieskim? Rozumiem ze nie odlaczac wtyczki od N75 zeby komp nie zwariowal. Ciekawe ile urosnie cisnienie jak je zepne
wtyczki nie odłączaj od n75 , tylko połącz ze sobą niebieski wężyk z czerwonym



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » czw cze 28, 2007 17:47

Komas, cisnienie nie urosnie zaduzo moze do mysle ze nie przekroczy 0.95 bara, daj znac jakie jest cisnienie na polaczonych


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 28, 2007 18:03

Komas, cisnienie nie urosnie zaduzo moze do mysle ze nie przekroczy 0.95 bara, daj znac jakie jest cisnienie na polaczonych
Komas pisze:podlaczyc czerwony z niebieskim? Rozumiem ze nie odlaczac wtyczki od N75 zeby komp nie zwariowal. Ciekawe ile urosnie cisnienie jak je zepne
w takim przypadku wcale nie urosnie a wrecz zmaleje, bo cisnienie z turbiny bedzie odrazu otwieralo klapke upustowa :P

oczywiscie w porownaniu do prawidlowego ladowania


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » czw cze 28, 2007 18:09

siemka i mały problem on ma wszystkie wezyki czarne


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 28, 2007 18:27

wezyk wchodzacy na metalowy kruciec w n-75 jest czerwonym
wezyk na osi z czerownym ale po drugiej stornie to czarny (idacy do rury dolotowej)
wezyk prostopadle umieszczony przy czarnym to niebieski


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 28, 2007 21:49

zdjęcie zapożyczone

Obrazek



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pt cze 29, 2007 21:58

dzięki znalazłem też ten schemat ,a co do auta to narazie nie wiem bo nie miałem okazji sie widziec dziś z właścicielem ,ale dam znacco i jak . pozdro wszystkim


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości