Proszę o ocenę wykresu z hamowni... TDI PD 115 KM AJM SERIA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaroBoraTdiPd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 23:31
Lokalizacja: opolskie

Proszę o ocenę wykresu z hamowni... TDI PD 115 KM AJM SERIA

Post autor: jaroBoraTdiPd » wt cze 26, 2007 19:09

Witam Wszystkich ! ! ! OD 3 miesiecy posiadam VW Bora tdi pd 115 km Kombi ( silniki AJM rok 2000 przebieg 140kkm ). Od jakiegos czasu okolo 3 tys obrotów auto słabło - nie był to notlauf bo autko normalnie jezdzilo ponizej tych 3 tys obrotow. Została przeczyszona przepływka i silnik lepiej pracuje tzn. nie przerywa tak jak wczesniej ale czuc ze jeszcze jest spadek mocy... Przedstawiam 2 wykresy z hamowni: przed czyszeniem przepływki i po czyszczeniu przepływki. Jak widac na wykesie nr.2 silnik osiaga moc 116 KM ( seria 115 ) ale juz przy 3543 obr/min ( katalog 4000 obr/min ) i moim zdaniem "dziwnie szybko spada" moment zblizony do seryjnego ( 285 seria ). Prosze mi odpowedziec czy to jest normalny wykres czy cos jeszcze jest nie tak a moze przepływke trzeba juz zmienic .... Predkosc max jaka uzykalem to 200 km/h na autostradzie 6 bieg obr. ok 3500 Obrazek

WYKRES 1 przed czyszczeniem przepływki


Obrazek

WYKRES 2 po czyszczeniu przepływki



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 19:26

takich fali dunaju jeszcze nie widziałem :P

co to za hamownia :)

ktoś chyba nad nią nie panował .... raz pomiar do 4700 potem do 3900 coś namalowane flamastrem

trudno coś tu komentować ale widać że auto potrzebuje porządnej diagnozy bo albo przeływka do bani albo zacinają sie kierownice spalin w turbinie...

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 19:29 ]
cowboy pisze:co to za hamownia
chyba dynomet zakładany na koło...moze na nierównej drodze...



jaroBoraTdiPd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 23:31
Lokalizacja: opolskie

Post autor: jaroBoraTdiPd » wt cze 26, 2007 19:34

witam. tak dynometr..... wykres byl robiony w odstepie kilku dni i inna podzialka ..... a co wykresu drugiego to sam narysowalem jak cos pokazywalem kumplowi.... :)

[ Dodano: 26 Cze 2007 19:36 ]
a co do "fali dunaju" to taki był wykres przed czyszczeniem przepływki.... byl robiony kilka razy .... wykresy byly bardzo podobne a droga byla OK.



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » wt cze 26, 2007 19:40

Mam takie pytanie troszkę zbaczające z tematu: jak czyści się przepływkę, bo mam od jakiegoś czasu takie delikatne zwolnienie ciągu przy ok. 2500 tys. obr. na każdym biegu i byćmoże to przepływka.



Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » wt cze 26, 2007 19:48

czysczenie to slabe rozwiazanie, pomaga albo i nie , a za chwile i tak padnie, przechodzilem juz przez to, spirytusem mozna go przemyc. pozdro

jaroBoraTdiPd, kiedys hamowalem ojca auto i masz tutaj wykresik z tego samego silnika ale w golfie 4 z normalnej hamowni, mozesz sobie porownac
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 20:00 przez wojju, łącznie zmieniany 2 razy.


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

jaroBoraTdiPd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 23:31
Lokalizacja: opolskie

Post autor: jaroBoraTdiPd » wt cze 26, 2007 20:04

dzieki wojuu! ! ! :) :pub:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 26, 2007 20:08

a gdybyś chciał zobaczyć jak wygląda taki silnik po modyfikacji to tutaj jest http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=110687 :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

jaroBoraTdiPd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 23:31
Lokalizacja: opolskie

Post autor: jaroBoraTdiPd » wt cze 26, 2007 20:10

thx cienek :pub: :pub: :pub:

[ Dodano: 26 Cze 2007 20:11 ]
Cinek oczywiscie .... za przejezyczenie przepraszam .... :)



Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » wt cze 26, 2007 20:15

ja tez sie domagam przeprosin, ma byc wojju a nie wojuu hehe :P , pozdro


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

jaroBoraTdiPd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 23:31
Lokalizacja: opolskie

Post autor: jaroBoraTdiPd » wt cze 26, 2007 20:18

wojju sorrry :) :P

[ Dodano: 26 Cze 2007 20:20 ]
wojju jakie masz objawy padnietej przepływki ???



Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » wt cze 26, 2007 20:44

za kazdym razem objawy sa inne , a tych razow bylo juz troche, ojciec wymienial juz z 3 razy w ciagu 6 lat, brat ma leona tdi i tez juz wymienial ze 2 razy, roznie to wygladalo, nieraz nie szedl wogole na zadnych obrotach, nie da sie rozpedzic powyzej 100km/h, albo nie wkreca sie powyzej 3 tys. nieraz szedl ale czuc bylo ze cos mu brakuje, teraz wyglada to dokladnie tak jak ty masz na pierwszym wykresie, przy 3,5 tys jest dol, az szarpie czlowiekiem do przodu , pozdro


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

jaroBoraTdiPd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 23:31
Lokalizacja: opolskie

Post autor: jaroBoraTdiPd » wt cze 26, 2007 20:47

wojju wielkie dzieki - masz odemnie plusika :) pozdro 3mka



Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » wt cze 26, 2007 20:59

znajdz kogos kto ma tdi, przeloz od niego przeplywomierz i zobacz czy sie poprawi, moze byc seat, skoda nawet 110 KM bo one maja napewno ten sam przeplywomierz, nie wiem jak inne tdi bo nie testowalem ale od leona tdi 110 KM pasuje napewno, pozdro


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 189 gości