mój wykres

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 09:12

zaprzal pisze:to moze sprawdz jak tak kiere wyrywa ;)
to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery :P, jak koła mielą :)

he he ja sie zastanawiam bo jak mam auto na lewrku to jak kręcę jednym kołem to drugie też mi się kręci :P jakby szpera była :P



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt cze 26, 2007 09:14

u mnie na lewarku też się oba kręciły...tyle,ze jedno w przeciwnym kierunku :rotfl:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 09:16

u mnie na lewarku też się oba kręciły...tyle,ze jedno w przeciwnym kierunku :rotfl:
o to już jakaś mega szpera :P

a poważnie to przy butowaniu na niskich biegach trzeba mocniej trzymać kiere, ale też nie wyrywa z ręki :)



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » wt cze 26, 2007 09:26

powiedzcie mi czy przypadloscią PD jest wysoki moment w niskim zakresie obrotow?

a pozniej mocno spada ?

jak sie ma przebieg momentu PD do VP o podobnej mocy ?


wykresik dobry ;) , mocno kopie od samego dolu :okej: zegnaj trakcji :satan:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 26, 2007 09:32

cowboy pisze:to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery :P , jak koła mielą :)
:) no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymac :jezor:
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 09:32 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 09:34

masakra pisze:powiedzcie mi czy przypadloscią PD jest wysoki moment w niskim zakresie obrotow?

a pozniej mocno spada ?
ten spadek momentu jest jakiś dziwny jakby coś obcinało dawke - normalnie tak nie ma
jak sie ma przebieg momentu PD do VP o podobnej mocy ?
przebiegi momentu są podobne :) tzn tak jak tjuner napisze w programie...

PD kręcą się w miare efektywnie do 4200 rpm, VP wyżej bo do 4600, TD do 5200 a diesle n/a podobno jeszcze wyżej

mowa o seryjnych wałkach... bo na ostrzejszych PD-eki kręcą się pod 5000 rpm

[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 09:37 ]
zaprzal pisze:no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymac :jezor:
zalezy kto jaką ma ręke :) i zależy od trakcji - jeżeli jedno koło mieli to bedzie rzucać autem :)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 26, 2007 10:51

widze że dyskusja trwa :bajer: to troche wyjaśnie :bigok:
jedną ręke utrzymam go oczywiście, ale nie chciałbym sie rozbić tak od razu. bo ciężki temat trzymać kiere, zmieniać biegi i jeszcze trzymać aparat. przyczepie aparat do kiery to bedzie filmik
co do spadku, turbina lekko przeładowuje, kierownice nie pracują za dobrze, ktoś przede mną za bardzo je oszczędzał. programem uysy zrobił co sie dało, ale nie do końca da sie to wyregulowac softem. jak wyczyszcze/wymienie turbo to przy okazji zmiany rozrządu doregulujemy co trzeba i zagra myśle lepiej. pozatym poduszki silnika dostają już teraz strasznie po dupie, wypadało by je wymienić, bo ze względu na swój wiek myśle że nie wytrzymają
a tak w ogóle to dobrze że uysy ma duże płuca i grubą skóre na palcach i dało sie turbafke troche rozruszać, bo pupa by była w ogóle z tjuningu


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 26, 2007 12:52

Cinek pisze:co do spadku, turbina lekko przeładowuje, kierownice nie pracują za dobrze
jeżeli kierownice się zacinają jest overboost a potem wahnięcie doładowania w doł a tego za bardzo na wykresie serii nie widać

generlanie chodzi o ten spadek momentu jakby przepływka cięła dawke....

w AJM jest chyba turbina jak w 110VP czyli VNT15 a one trochę skokowo regulują ciśnienie po pewnym przebiegu...

w GT17 juz jest większa średnica memebrany w gruszce i już płynniej reguluje



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 26, 2007 14:03

jest tak że najpierw jest 1,6-1,7 overboost a potem utrzymuje sie 1,3. wszystko sie wyprostuje jak bedzie czysto. a mam plan na gt17 tylko czy kasa pozwoli
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 14:04 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt cze 26, 2007 14:12

A co do trakcji to czy szersze kapcie nie pomogły by?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt cze 26, 2007 14:14

szpera to podstawa :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 26, 2007 14:24

adam16v pisze:A co do trakcji to czy szersze kapcie nie pomogły by?
mam prawie nowe 195, szerszych nie chce, atrakcja, hmm, przeżyje :okej:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt cze 26, 2007 14:25

Masakra, a co dopiero będzie po dopracowaniu tego wirusa. Niejeden dres się zdziwi jak mu mk2 3 razy objedzie BMW i zadymi z rury w twarz.
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 14:25 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt cze 26, 2007 15:13

ładnie to musi śmigać :bajer:

Cinek pisze:. a mam plan na gt17 tylko czy kasa pozwoli
e tam na gt 22 dozbieraj :)


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości