to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szperyzaprzal pisze:to moze sprawdz jak tak kiere wyrywa
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
he he ja sie zastanawiam bo jak mam auto na lewrku to jak kręcę jednym kołem to drugie też mi się kręci
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
cowboy pisze:to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery, jak koła mielą
![]()
ten spadek momentu jest jakiś dziwny jakby coś obcinało dawke - normalnie tak nie mamasakra pisze:powiedzcie mi czy przypadloscią PD jest wysoki moment w niskim zakresie obrotow?
a pozniej mocno spada ?
przebiegi momentu są podobnejak sie ma przebieg momentu PD do VP o podobnej mocy ?
zalezy kto jaką ma rękezaprzal pisze:no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymac
jeżeli kierownice się zacinają jest overboost a potem wahnięcie doładowania w doł a tego za bardzo na wykresie serii nie widaćCinek pisze:co do spadku, turbina lekko przeładowuje, kierownice nie pracują za dobrze
mam prawie nowe 195, szerszych nie chce, atrakcja, hmm, przeżyjeadam16v pisze:A co do trakcji to czy szersze kapcie nie pomogły by?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości