Od czego wezyk przy filtrze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Od czego wezyk przy filtrze

Post autor: grzesiek1990 » ndz cze 24, 2007 10:39

mam takie pytanie od czego jest ten wężyk do czego służy Obrazek
z góry dzieki
p.s zdjęcie wziołem pierwsze lepsze z filtrem z neta
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 10:18 przez grzesiek1990, łącznie zmieniany 2 razy.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 24, 2007 10:47

To jest przewód powrotny paliwa, nadmiar rozgrzanego paliwa wraca do filtra żeby podgrzać "zimne" paliwo płynące ze zbiornika. Zwane jest to także podgrzewaczem filtra paliwa.

A tak BTW, to nie jest twój 1Z :bajer:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 24, 2007 12:28

a ten plastik tam to zaworek zwrotny. BENITO na zdjeciu jest 1Y


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz cze 24, 2007 12:40

BENITO pisze:A tak BTW, to nie jest twój 1Z
tak niemam niestety aparatu i musiałem posłużyc sie wyszukiwarką
dzieki


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 24, 2007 13:55

Nie ma sprawy, ja u siebie to wywaliłem i dałem zwykły filtr, bo mi przez oring na tym zaworku powietrze przepuszczało do filtra, połączyłem wężyk zwrotny i jest :bigok:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt cze 26, 2007 13:53

Jest to przydatne tylko zimą ten plastikowy zawór kieruje paliwo do filtra przy temperaturach poniżej +10 stopni


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt cze 26, 2007 14:34

thebishop pisze:Jest to przydatne tylko zimą ten plastikowy zawór kieruje paliwo do filtra przy temperaturach poniżej +10 stopni
Ponizej 15*C (temp. paliwa). Przejscie do fitra zamyka sie jesli paliwo idace powrotem osiagnie 31*C.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości