Niebieski dym w okolicach 1800/2000 obr/min

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:11

Hades pisze:odma rozpręża ciśnienie pod cylindrami i z nad klawiatury.
ale jeżeli odma się zapchała to także może kopcić na niebiesko :P



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:11

damcio151 pisze:
Lagier pisze:AAZ nie ma IC only filtr powietrza i nie jest zawalony olejem... a co myslicie o paliwie ??
:blush: zagalopowałem się :P , myślałem , że o 1z piszemy :bigok:
Lagier pisze:a co myslicie o paliwie ?? moze byc wina samej wahy?
nie
Może już pompa nie wyrabia :?:
damcio najbardziej dziwi mnie fakt ze to sie stalo z godziny na godziny nagle... hmm czy sama pompa nie wyrabia cholera trudno stwierdzic w tym silniku poza wymiana kola zebatego na wale korbowym i filtra paliwa nie bylo nic tykane

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 23:13 ]
damcio151 pisze:
Hades pisze:odma rozpręża ciśnienie pod cylindrami i z nad klawiatury.
ale jeżeli odma się zapchała to także może kopcić na niebiesko :P
hmm... a mialaby na to wplyw jazda na tych oparach paliwa i zassanie jakiegos syfu z dna baku? bo w takich okolicznosciach zaczal kopcic... jutro podjade jeszcze raz do mechanika i przedyskutuje temat bo dzis doszlismy do wniosku ze turbo sie konczy ale pozniej je dokladnie poogladalem i to nie jest za bardzo mozliwe


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:14

360 tys dla Silnik: 1.9TD AAZ to 1/2 przebiegu tyle to mają benzynki sprowadzane do kraju jako 125tyś :bigok:

Gdyby paliwko bylo kiepskie to by autko nie posuwało tylko skakało... :blush:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:14

Lagier pisze:damcio najbardziej dziwi mnie fakt ze to sie stalo z godziny na godziny nagle... hmm czy sama pompa nie wyrabia cholera trudno stwierdzic w tym silniku poza wymiana kola zebatego na wale korbowym i filtra paliwa nie bylo nic tykane
na początek sprawdź czy się rozrząd nie przestawił ( wiem mało prawdopodobne , ale jednak prawdopodobne :P ) , później zobacz co z tą odmą



Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:19

samo się nie przestawi, jak jeździło dobrze ,to coś nawaliło albo się zużyło - uszczelniacz, przeciek itp.



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:19

Hades pisze:360 tys dla Silnik: 1.9TD AAZ to 1/2 przebiegu tyle to mają benzynki sprowadzane do kraju jako 125tyś :bigok:

Gdyby paliwko bylo kiepskie to by autko nie posuwało tylko skakało... :blush:
wiem wiem :) thx za pocieszenie tez sie nie spodziewalem takich problemow akurat teraz no ale co zrobic ... jutro sprawdze odme moze faktycznie zapchana


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:20

Hades pisze:samo się nie przestawi,
jest możliwość przeskoczenia o 1 ząbek :P ,albo faktycznie pierścienie
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 23:21 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:21

Hades pisze:samo się nie przestawi, jak jeździło dobrze ,to coś nawaliło albo się zużyło - uszczelniacz, przeciek itp.
no ale powtarzam to poraz kolejny myslisz zeby uszczelniacz strzelil tak z godziny na godzine (doslownie) ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:23

Skoro moc ma, to turbo ok!, przepływomierz też, filtry paliwa sprawny , bo ropki pompa dostaje, powietrza zabite to by kopcił na czarno z jego braku, a na niebiesko stawiam na olej w składzie mieszanki tylko skąd przecieka........?



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:24

damcio151 pisze:
Hades pisze:samo się nie przestawi,
jest możliwość przeskoczenia o 1 ząbek :P ,albo faktycznie pierścienie
i tutaj znowu sie powtorze pierscien rowniez siada z godziny na godzine? czy stopniowo... mysle ze problem powinien sie nasilac a nie tak od razu z grubej rury...

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 23:25 ]
damcio151 pisze:
Hades pisze:samo się nie przestawi,
jest możliwość przeskoczenia o 1 ząbek :P ,albo faktycznie pierścienie
i tutaj znowu sie powtorze pierscien rowniez siada z godziny na godzine? czy stopniowo... mysle ze problem powinien sie nasilac a nie tak od razu z grubej rury... to raz a druga sprawa to nie widac zeby oliwki ubywalo... dziwne to max nie moge nic tak w 100% ustalic...

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 23:26 ]
Hades pisze:Skoro moc ma, to turbo ok!, przepływomierz też, filtry paliwa sprawny , bo ropki pompa dostaje, powietrza zabite to by kopcił na czarno z jego braku, a na niebiesko stawiam na olej w składzie mieszanki tylko skąd przecieka........?
filtr paliwa byl wymieniony w piatek miniony... cholera ciezki temat ogolnie :/ nietypowe zachowanie tej mojej furki troche


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 23:29

Lagier pisze:i tutaj znowu sie powtorze pierscien rowniez siada z godziny na godzine? czy stopniowo... mysle ze problem powinien sie nasilac a nie tak od razu z grubej rury... to raz a druga sprawa to nie widac zeby oliwki ubywalo... dziwne to max nie moge nic tak w 100% ustalic...
no właśnie , jak nagle to ja obstawiam albo rozrząd , albo coś z pompą



Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:29

Pierścień potrafi strzelić przy rozruchu silnika są dwa lub trzy uszczelniające i jeden smarujący, tak samo stwardnieją uszczelniacze na popychaczach i nagle zaczyna puszczać - nic nie jest wieczne. :bigok:



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » pn cze 25, 2007 23:31

no nic Panowie... gdybac to sobie mozemy trzeba bedzie to sprawdzic. Jutro dzwonie do mojego mechanika i z nim pogadam o tym i obadamy co on powie... dzieki serdeczne za sugestie i pomoc macie po punkciku jakby Wam sie cos przypomnialo to piszcie ja mam cicha nadzieje ze to w najgorszym przypadku uszczelniacze na zaworach :|

pozdrooVWki


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Hades
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn gru 19, 2005 16:13
Lokalizacja: forum

Post autor: Hades » pn cze 25, 2007 23:33

przy przestawionym rozrządzie by nierówno pracował 1 ząbek to dużo............ ciężko palił i nie wchodził na obroty .....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 176 gości