podłączenie wskaźnika doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 25, 2007 21:24

SouleR pisze:dalej jestes troche w lesie.
więc zawróc :PPP
Poczytaj to co Ci SouleR, radzi najpier a potem sie bierz za grzebanie :))
Rozsypie Ci sie turbina i bedzie sz miał jajca :PP

pozatym K14 to małe turbo !!!! ile ty chcesz zeby Ci to dmuchało ???



topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 21:39

1,1 wystarczy. chodzi jeszcze zeby szybko sie wkrecalo zatem albo wezyk out albo mbc z tego co tu juz przeczytalem .jezeli turbo bez wezyka bedzie mniej dmuchalo niz 1,2 na danej dawce to bedzie bez wezyka.skoro imbus bez wezyka nic nie znaczy to tez go zakrece na najmniejsze dmuchanie zeby nie wpadl do srodka turbiny:)


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości