podłączenie wskaźnika doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
podłączenie wskaźnika doładowania
witam, mam pytanie:czy mozna podłączyć wskaźnik w miejsce przewodu metalowego, który łączy turbo z WG.chce wywalić ten przewód a maks cisnienie ustawić imbusem na WG.nie mam pompy z grzybkiem wiec nie moge trojnikiem pod wężyk sie podpiąć.czy ktos juz tak sie podłączył?
pozdrawiam
pozdrawiam
Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...
Ja rozwiązałem to tak:
1. Wykręciłem te kolanko
2. Wyborowałem otwór
3. Nagwintowałem ów otwór
4. Wkręciłem kalamidkę
Wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1955ec45f6
Też mam motor 1V. U mnie pompuje do 0,8 Bara. Bo ciśnienie zwiększone,a upust cisnienia lekko zablokowany
1. Wykręciłem te kolanko
2. Wyborowałem otwór
3. Nagwintowałem ów otwór
4. Wkręciłem kalamidkę
Wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1955ec45f6
Też mam motor 1V. U mnie pompuje do 0,8 Bara. Bo ciśnienie zwiększone,a upust cisnienia lekko zablokowany
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 14:22 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
no tak, z pewnością ma ale imbusikiem ustawiam max cisnienie i wszystko.z tego co wiem to ten wezyk tez mozna obejsc zakładajac MBC ale po co mi "reczne ustawienie doładowania" skoro mam srube w WG?
[ Dodano: 25 Cze 2007 19:23 ]
niektórzy forumowicze maja WG zablokowany (zaciety) i ustawiają imbusem max cisnienie na np.1,2 bar i wszystko smiga, wiec nie widze róznicy z tym metalowym przewodem czy bez (bez z pewnością szybciiej sie wkreca turbo-tak jak z mbc) a turbo nie padnie jak się nie przedobrzy z cisnieniem.
[ Dodano: 25 Cze 2007 19:23 ]
niektórzy forumowicze maja WG zablokowany (zaciety) i ustawiają imbusem max cisnienie na np.1,2 bar i wszystko smiga, wiec nie widze róznicy z tym metalowym przewodem czy bez (bez z pewnością szybciiej sie wkreca turbo-tak jak z mbc) a turbo nie padnie jak się nie przedobrzy z cisnieniem.
Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
max cisnienie wykonczy ci turbo, chyba, ze bedziesz jezdzil wg wskaznika, ale tak sie nie da, bo kazdy but wkreci turbo na tyle ile bedzie moglo i moze byc bum szakalaka... choc w sumie po co ja sie odzywam. musza byc ofiary, bysmy mogli poznac nowe granice mozliwosci sprzetu kto nie ryzykuje, ten nie je.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
a jesli ustawie recznie imbusem 1 bar to jak mi wykonczy turbo to cisnienie???max cisnienie wykonczy ci turbo,
przeciez jak sciągnę wężyk do od turbo do WG to i tak recznie ustawione cisnienie bedzie trzymal.to w takim razie co robi ta regulacja w kkk k14-6 w silniku 1V???to taki gadzet do zabawy????
Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
ale bez wezyka nie bedzie ci 'odcinal' przy 1 bar i regulacja nic nie da teraz rozumiesz po co to?topik22 pisze:a jesli ustawie recznie imbusem 1 bar to jak mi wykonczy turbo to cisnienie???max cisnienie wykonczy ci turbo,
przeciez jak sciągnę wężyk do od turbo do WG to i tak recznie ustawione cisnienie bedzie trzymal.to w takim razie co robi ta regulacja w kkk k14-6 w silniku 1V???to taki gadzet do zabawy????
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
ok, czyli musze kupic jeszcze MBC i jakos zsynchronizowac MBC z zaworem w WG tak aby najpierw MBC puszczal cisnienie a zaraz za nim WG je ograniczal???hmmm calkiem rozsądne.własnie musiałem sie utwierdzic w tym przekonaniu bo ta regulacja imbusem na WG mnie ciekawila.
dzieks
dzieks
Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
dalej jestes troche w lesie. polecam lekture - tuning td w przyklejonych. od deski do deski.
nie musisz kupowac mbc. wezyk podepnij i reguluj imbusem.
nie musisz kupowac mbc. wezyk podepnij i reguluj imbusem.
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 20:28 przez souler, łącznie zmieniany 2 razy.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości