podłączenie wskaźnika doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

podłączenie wskaźnika doładowania

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 10:38

witam, mam pytanie:czy mozna podłączyć wskaźnik w miejsce przewodu metalowego, który łączy turbo z WG.chce wywalić ten przewód a maks cisnienie ustawić imbusem na WG.nie mam pompy z grzybkiem wiec nie moge trojnikiem pod wężyk sie podpiąć.czy ktos juz tak sie podłączył?
pozdrawiam


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » pn cze 25, 2007 14:22

Ja rozwiązałem to tak:
1. Wykręciłem te kolanko
2. Wyborowałem otwór
3. Nagwintowałem ów otwór
4. Wkręciłem kalamidkę

Wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1955ec45f6

Też mam motor 1V. U mnie pompuje do 0,8 Bara. Bo ciśnienie zwiększone,a upust cisnienia lekko zablokowany :P
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 14:22 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 14:33

dzieki za rade ale ja chce zobaczyc tez jak bedzie to chodzilo bez przewodu do WG.skoro mamy cisnienie ustawiane imbusem to po co ten przewod??


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 15:07

topik22 pisze:dzieki za rade ale ja chce zobaczyc tez jak bedzie to chodzilo bez przewodu do WG.skoro mamy cisnienie ustawiane imbusem to po co ten przewod??
zeby ci sie turbo nie rozlecialo


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 18:24

a dlaczego niby ma sie rozleciec?


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn cze 25, 2007 18:48

topik22 pisze:a dlaczego niby ma sie rozleciec?
z powodu zbyt duzego ciśnienia ??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 19:02

topik22 pisze:a dlaczego niby ma sie rozleciec?

lekture forum polecam. ten wezyk ma pewne zadanie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 19:13

no tak, z pewnością ma ale imbusikiem ustawiam max cisnienie i wszystko.z tego co wiem to ten wezyk tez mozna obejsc zakładajac MBC ale po co mi "reczne ustawienie doładowania" skoro mam srube w WG?

[ Dodano: 25 Cze 2007 19:23 ]
niektórzy forumowicze maja WG zablokowany (zaciety) i ustawiają imbusem max cisnienie na np.1,2 bar i wszystko smiga, wiec nie widze róznicy z tym metalowym przewodem czy bez (bez z pewnością szybciiej sie wkreca turbo-tak jak z mbc) a turbo nie padnie jak się nie przedobrzy z cisnieniem.


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 19:26

max cisnienie wykonczy ci turbo, chyba, ze bedziesz jezdzil wg wskaznika, ale tak sie nie da, bo kazdy but wkreci turbo na tyle ile bedzie moglo i moze byc bum szakalaka... choc w sumie po co ja sie odzywam. musza byc ofiary, bysmy mogli poznac nowe granice mozliwosci sprzetu ;) kto nie ryzykuje, ten nie je.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 20:02

max cisnienie wykonczy ci turbo,
a jesli ustawie recznie imbusem 1 bar to jak mi wykonczy turbo to cisnienie???
przeciez jak sciągnę wężyk do od turbo do WG to i tak recznie ustawione cisnienie bedzie trzymal.to w takim razie co robi ta regulacja w kkk k14-6 w silniku 1V???to taki gadzet do zabawy????


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 20:10

topik22 pisze:
max cisnienie wykonczy ci turbo,
a jesli ustawie recznie imbusem 1 bar to jak mi wykonczy turbo to cisnienie???
przeciez jak sciągnę wężyk do od turbo do WG to i tak recznie ustawione cisnienie bedzie trzymal.to w takim razie co robi ta regulacja w kkk k14-6 w silniku 1V???to taki gadzet do zabawy????
ale bez wezyka nie bedzie ci 'odcinal' przy 1 bar i regulacja nic nie da :panna: teraz rozumiesz po co to?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pn cze 25, 2007 20:16

ok, czyli musze kupic jeszcze MBC i jakos zsynchronizowac MBC z zaworem w WG tak aby najpierw MBC puszczal cisnienie a zaraz za nim WG je ograniczal???hmmm calkiem rozsądne.własnie musiałem sie utwierdzic w tym przekonaniu bo ta regulacja imbusem na WG mnie ciekawila.
dzieks


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 25, 2007 20:24

dalej jestes troche w lesie. polecam lekture - tuning td w przyklejonych. od deski do deski.

nie musisz kupowac mbc. wezyk podepnij i reguluj imbusem.
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 20:28 przez souler, łącznie zmieniany 2 razy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 128 gości