Pompa wtryskowa z AFN-a do AHU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz cze 24, 2007 19:28

wojtekNL pisze:Adamm,
Powiedz mi jeszcze jak pamietasz ta dawka 20-28 to powinna być stała
bo ustawiam i np. dawka zaczyna się 25 i rośnie 26,30,34,36,40,46,50
czy to normalne? ,za każdtm razem to samo tylko początek inny


dawka nie moze narastac, poniewaz wtedy mamy do czynienia ze spadkiem ilości paliwa
ruszanie nastawnikiem nic ci nie da bo to nie jego wina
skoro rozrzad sprawdziles X razy to sie nie czepiam..mam nadzieje ze sciagałes pokrywe zaworów i patrzyles na ustawienie walka

pozdro


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 25, 2007 08:19

mirass pisze:skoro rozrzad sprawdziles X razy to sie nie czepiam..mam nadzieje ze sciagałes pokrywe zaworów i patrzyles na ustawienie walka

mnie dziwi z pozycji laika jedna rzecz że auto kopci przy kręceniu rozrusznikiem (tak wynika z wczesniejszego opisu)

skoro tak to gnojówka jest podawana... więc musi zagadać... czyba że jest podawana nie w tym momencie ?



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pn cze 25, 2007 13:45

jedynie co mi jeszcze przychodzi do głowy to ręczne ustawienie tłoczka przestawiacza wtrysku na max wczesny kąt (kierunek ściskania sprężyny). Może tłoczek jest luźniejszy niż oryginalny.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn cze 25, 2007 13:57

prosciej jest ustawić kąt wtrysku na czujnik zegarowy lub chocby suwmiarką (końcówką głębokościomierza) w głowicy tłokorozdzielacza na wartość chyba ok 0,5 -0,7 mm
wtedy auto musi zagadać

niestety robiłem to pare lat temu i nie pamiętam już dokładnie
mozna wyszukać to w necie



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt cze 29, 2007 00:01

cowboy pisze:
mirass pisze:skoro rozrzad sprawdziles X razy to sie nie czepiam..mam nadzieje ze sciagałes pokrywe zaworów i patrzyles na ustawienie walka

mnie dziwi z pozycji laika jedna rzecz że auto kopci przy kręceniu rozrusznikiem (tak wynika z wczesniejszego opisu)

skoro tak to gnojówka jest podawana... więc musi zagadać... czyba że jest podawana nie w tym momencie ?
wiec czas ściagnąć pokrywę od wałka i zobaczyć ustawienie płetwy


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości