Skacze cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 17:10

1 6 D, no bo w T3 jest cięgno w T3 go nie ma
A propo tego cięgna to przeciez tam jest regulacją srubą :PP



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » ndz cze 24, 2007 21:09

To_mas pisze:1 6 D, no bo w T3 jest cięgno w T3 go nie ma
A propo tego cięgna to przeciez tam jest regulacją srubą :PP
Chyba lekki błąd się wkradł :jezor:

Jest regulacja, ale za mała i mogłem mieć jedynie 0,7 bara, w tej chwili jest skrócone ale nie wiem ile mogę maks osiągnąć bo nie kręciłem do końca.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości