jakie blokadki do wymiany rozrzadu w B4?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

jakie blokadki do wymiany rozrzadu w B4?

Post autor: diaz34 » pt cze 22, 2007 18:23

jakie blokadki mi sa potrzebne zeby wymienic rozrzad w b4 1.9TDI na pompe juz wiem jaka tylko nie wiem jak zablokowac walek rozrzadu(slyszalem ze trzeba sciagnac pokrywe) Prawda?? i jeszcze mam watpliwosci co do walu czy blokowac czy nie... nie robie tego zbyt czesto takze na znakach troche sie boje pomozcie!!! to jest rok 1995r takze napinacz powinien byc juz polautomat z tego co mi wiadomo:))



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 22, 2007 20:16

w pompe wkladasz klucz nasadowy przedluzony 10 :) (dziala u mnie)
do zablokowania walka rozrzadu musisz zdjac pokrywe i w wyciecie wlozyc plaskownik zeby sie oparl o wierzch glowicy (tylko w jednym polozeniu walka sie da to zrobic)
przy tym wszystkim musisz miec "0" w wizjerze skrzyni (na kole zamachowym) i bedzie cacy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt cze 22, 2007 21:31

wiem juz o co Ci chodzi powiedz mi jeszcze tylko czy blokujesz wal?? Robiles kiedys moze bez tego plaskownika?? bo to jednak troche komplikacji jest niechce mi sie pokrywy sciagac bo bende musial uszczelniac a jak sie ruszy to juz nie to... dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 22, 2007 21:45

walu nie blokuje (chyba sie tego wogole nie robi) tylko przy naciaganiu kontroluje polozenie znaku

jesli chcesz to po bozemu zrobic to musisz zdjac pokrywe zaworow (nowa uszczelka nie jest strasznie droga)

no i jesli robi sie prawidlowo to ustawiasz na znakach, blokujesz pompe i walek rozrzadu, luzujesz kolo zebate walka rozrzadu, skladasz wszystko, napinasz pasek, dokrecasz kolo pasowe, i sprawdzasz znaki, odpalasz i sprawdzasz (ewentualnie korygujesz kat wtrysku)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt cze 22, 2007 21:50

Popatrz tu może pomorze
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob cze 23, 2007 17:49

Mozesz mi powiedziec po co odkrecac walek rozrzadu?? wal sie blokuje ale w tych nowszych silnikach wiem bo z nowszymi mam doczynienia:P Pozdrawiam

[ Dodano: 23 Cze 2007 18:01 ]
(Po co luzowac) sorka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości