cisnienie doładowania a temperatura silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

cisnienie doładowania a temperatura silnika

Post autor: topik22 » pt cze 22, 2007 21:57

witam, dzisiaj zwiekszylem cisnienie na turbo (k14) imbusikiem prawie do konca zakrecony, bo chce zeby turbo ciagnelo od dolu. oczywiscie bylo lepiej po jezdzie probnej ale turbo w gornym zakresie ciagnelo tak samo wiec zwiekszylem dawke paliwa troszeczke. oczywiscie po podkreceniu dawki auto smiga lepiej niz nowe (V max=175km/h) ale zaobserwowalem ze auto mniej sie grzeje niz poprzednio.przy duzym butowaniu ledwo dochodzi do polowy. czyzbym za duzo zakrecil zawor na turbo i teraz turbina dmucha za duzo powietrza w stosunku do paliwa?czy moze dalej podkrecic dawke?auto nie kopci.raz jedynie puscilo dymka przy 150km/h ale za drugim razem nie powtorzylo sie to.
pozdrawiam


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » sob cze 23, 2007 08:15

raczej powinno byc na odwrot jak zwikszysz dawke i turbo i niemasz ic to sie grzeje bardziej. moim zdaniem padl ci termostat...to raczej nie od dawki i turbo...jakbys zaduzo dal powietrza za malo wachy to by nie jezdzil:) sprawdz termostat


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob cze 23, 2007 08:47

Jak silnik się mniej grzeje to znaczy że pracuje na uboższej mieszance, ja na twoim miejscu jeszcze odrobinę zwiększył bym dawkę.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 10:03

Jakby Ci turbina za duzo dmuchała w stosunku do paliwa to na wyzszych obrotach by Ci go przymulało bardziej bo by mu paliwa brakowało :))

Więc sprawdz sobie termostat



topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » sob cze 23, 2007 11:37

dzieki, zatem sprawdze termostat.chociaz dziwne bo czesniej czyli przed podkreceniem bylo normalnie.juz nic nie podkrecam bo najpierw musze kupic mbc i wskaznik doladowania.wtedy sie jeszcze raz pobawie.pozdro

[ Dodano: 24 Cze 2007 17:37 ]
termostat sprawny, chyba jeszcze paliwko trzeba podlac ale boje sie bo juz ciagnie jak rakieta...


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości