Problem z odpaleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

VDOSET
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 01, 2007 06:19
Lokalizacja: Kraków

Problem z odpaleniem

Post autor: VDOSET » pt cze 22, 2007 07:25

Witam.
Niedawno kupilem Golfa 4 TDI ASV. Z poczatku wszystko bylo ok palil na dotyk. Jednak po wymianie rozrządu mam problem z odpaleniem go po 10 godzinnym postoju. Musze go kręcić tak z 5 sekund zanim zaskoczy, przy tym leci pelno bialego prawie dymu. Przy cieplym silniku tzn nawet jak popracuje 10 sekund odpala na dotyk. Kąt wtrysku był sprawdzony i jest OK. Pojechałem do mechanika i wymienił świece (podobno były do wymiany) powiedział że powinno być dobrze. Dzisiaj rano znowu to samo.
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 10:32 przez VDOSET, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Psinka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 15, 2006 03:30
Lokalizacja: Leszno/Basingstoke
Kontakt:

Post autor: Psinka » pt cze 22, 2007 07:59

Poprostu twoj mechanik nie zabardzo sie zna na klekotach. Jedz do kogos od diesli i niech ci ustawi kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 22, 2007 07:59

VDOSET pisze:po wymianie rozrządu mam problem z odpaleniem
auto z powrotem do mechanika, niech ustawi kat wtrysku...

podlączyć VAG-a i zlogować ba jałowym grupę 000 w basic settings

na raogrzanym silniku na pozycji 2 powinno być wartość około 51



VDOSET
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 01, 2007 06:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: VDOSET » pt cze 22, 2007 08:09

Podobno sprawdził rozrząd i kąt wtrysku i powiedział że jest wszystko dobrze. Widzę jednak że chyba nie sprawdzał rozrządu a z kątem wtrysku też coś zepsuł. Zajął się wymianą świec i filtra paliwa (bo tak jest najłatwiej).
Psinka - z Twojego problemu wynika że ja mam to samo - jak to naprawiłeś???



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 22, 2007 08:17

VDOSET pisze:sprawdził rozrząd i kąt wtrysku i powiedział że jest wszystko dobrze
czy podłączał komputer do auta ?



VDOSET
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 01, 2007 06:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: VDOSET » pt cze 22, 2007 08:19

Podłączał VAGA - bo mówił że przy wymianie rozrządu to normalka - więc wydawało mi się że wie co robi



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 22, 2007 08:27

Podłączał VAGA - bo mówił że przy wymianie rozrządu to normalka - więc wydawało mi się że wie co robi
no cóż jeśli nie pali po wymianie rozrządu to musi coś mechanik źle zrobił

jeśeli kąt na zablokowanych nastawach jest zły to bedzie źle palił na zimnym...



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pt cze 22, 2007 13:32

Jak słyszę o wymianie świec w czerwcu gdzie temperatura dochodzi do 30C to najchętniej bym mechanika wykastrował :food:

te silniki bez świec palą nawet w -10C

a powiedz czy rozrządu czasem na farbę nie ustawiał??

umówiłem sie raz z kolega z forum bo chciał żeby mu posprawdzać auto i to samo wymienili mu świece bo nie grzały - a ja patrze że bezpiecznik przepalony jednym słowem opad cycków (dodam że też serwisował w krakowie)

niech Ci ten mechanik odda stare świece i pieniadze a nowe niech se weźmie.

jak nie uzna Ci reklamacji i dalej będziesz miał problemy z paleniem to daj znać



VDOSET
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 01, 2007 06:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: VDOSET » pt cze 22, 2007 13:42

Właśnie do niego dzwoniłem i znowu jestem umówiony na wizytę. W poniedziałek mam go odstawić - (znowu muszę się urwać z pracy). Co do ustawienia - to nie wiem jak to zrobił - mówił że sprawdzał VAGiem i żadnych błędów nie ma - nie wiem czy mu wierzyć. Co do świec to podobno dwie nie grzały (prawdy się nie dowiem), więc je wymienili i dalej kiszka.
We wtorek sie okaze czy jest dobrze wiec wtedy dam znac.
Dzieki



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 22, 2007 13:52

VDOSET pisze:że sprawdzał VAGiem i żadnych błędów nie ma
ma nie sprawdzać błedy tylko sprawdzić kąt wtrysku na zablokowanych nastawach



VDOSET
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 01, 2007 06:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: VDOSET » pn cze 25, 2007 10:34

Dzisiaj odstawiłem auto do mechanika.
Cały czas się upierają że rozrząd i kąt jest dobrze ustawiony (myślą nad ustawieniem kąta z przed wymiany rozrządu). Zastanawiają się czy się paliwo nie cofa. Jutro podepną mu paliwo bezpośrednio na zasilanie i zobaczą czy odpali normalnie więc jutro się okaże.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 25, 2007 11:46

VDOSET pisze:Cały czas się upierają że rozrząd i kąt jest dobrze ustawiony (myślą nad ustawieniem kąta z przed wymiany rozrządu)

ROFTL !!!

niech myślą dalej... :)



VDOSET
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt cze 01, 2007 06:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: VDOSET » śr cze 27, 2007 09:17

Witam.
Odebrałem auto od mechanika (wymieniony filtr paliwa) i dalej to samo. Mam dość. Potrzebuje mechanika który będzie wiedział jak się ustawia kąt wtrysku. Dajcie jakieś namiary na fachowca od TDI z okolic Krakowa.
Dzięki i pozdrawiam



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » śr cze 27, 2007 15:32

Daj znać na priv

[ Dodano: Czw Cze 28, 2007 15:27 ]
za komentarz niech bedzie odczyt w basic seting poz 2 na kanale 000 =0

w TDITiming oczywiście nic się nie wyświetla bo jak może :grin:

przy okazji zrobiłem odczyt przebiegu różnił się tylko z licznikiem o małe 70tys :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości