Samochod gasnie w trakcie jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Samochod gasnie w trakcie jazdy
Witam!!!
Jestem posiadaczem VW Golfa III 1.9 TD 94r. nabyłem jakieś 5 m-c temu wszystko było ok az do czasu. Auto podczas jazdy po mieście nagle gaśnie. Następuje dziwny spadek mocy jakby pompa przestała pracować jakby nie dostawał paliwa, daje większy gaz ale nic nie daje poczym zapala się kontrolka akumulatora i silnik zamiera. Po chwili próbuje go odpalić i nic kompletnie nic kontrolki ok. rozrusznik się kreci a objaw taki jak by nie było paliwa.
Po kilku takich sytuacjach gdzie wszyscy na mnie trąbili bo blokowałem ruch postanowiłem cos z tym zrobić. Myślałem ze mam zapchany instalacje paliwowa lub zbiornik paliwa z jakimiś śmieciami, które mogły blokować paliwo. Ale wszystko wygląda ze jest Oki.
Doszedłem do wniosku ze jak silnik przestanie pracować nie ma sensu kręcenie go bo i tak to nic nie daje zauważyłem ze jak odczekam ok. 30sekunk do ok. 1min silnik odpala za 1 razem jakby nic się nie stało. Czyli można wnioskować ze jest to jakaś usterka elektroniki.
Pojechałem wiec do elektryka z racji tej ze nie bardzo znam się na tym.
Generalnie to nie doszedł do tego co tam się dzieje poprowadził dodatkowy kabel od silnika i zrobił przepięcie do tablicy bezpieczników.
Musze przyznać ze rozwiązało to problem, bo auto nie gaśnie, ale pod maska mam dodatkowy kabel a stary wisi.
Pytanie teraz brzmi co jest odpowiedzialne za takie zachowanie auta może ktoś miał podobny problem z którym się spotkał??
------------------------------------------------------------------------------------
będę wdzieczny za odpowiedz
pozdrawiam benelos
Jestem posiadaczem VW Golfa III 1.9 TD 94r. nabyłem jakieś 5 m-c temu wszystko było ok az do czasu. Auto podczas jazdy po mieście nagle gaśnie. Następuje dziwny spadek mocy jakby pompa przestała pracować jakby nie dostawał paliwa, daje większy gaz ale nic nie daje poczym zapala się kontrolka akumulatora i silnik zamiera. Po chwili próbuje go odpalić i nic kompletnie nic kontrolki ok. rozrusznik się kreci a objaw taki jak by nie było paliwa.
Po kilku takich sytuacjach gdzie wszyscy na mnie trąbili bo blokowałem ruch postanowiłem cos z tym zrobić. Myślałem ze mam zapchany instalacje paliwowa lub zbiornik paliwa z jakimiś śmieciami, które mogły blokować paliwo. Ale wszystko wygląda ze jest Oki.
Doszedłem do wniosku ze jak silnik przestanie pracować nie ma sensu kręcenie go bo i tak to nic nie daje zauważyłem ze jak odczekam ok. 30sekunk do ok. 1min silnik odpala za 1 razem jakby nic się nie stało. Czyli można wnioskować ze jest to jakaś usterka elektroniki.
Pojechałem wiec do elektryka z racji tej ze nie bardzo znam się na tym.
Generalnie to nie doszedł do tego co tam się dzieje poprowadził dodatkowy kabel od silnika i zrobił przepięcie do tablicy bezpieczników.
Musze przyznać ze rozwiązało to problem, bo auto nie gaśnie, ale pod maska mam dodatkowy kabel a stary wisi.
Pytanie teraz brzmi co jest odpowiedzialne za takie zachowanie auta może ktoś miał podobny problem z którym się spotkał??
------------------------------------------------------------------------------------
będę wdzieczny za odpowiedz
pozdrawiam benelos
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 12:11 przez benelos, łącznie zmieniany 1 raz.
------------------------------------------
pozdrawiam benelos
pozdrawiam benelos
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
benelos, masz immo,lub alarm fabryczny?
[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 23:51 ]
tu masz co może być przyczyną,elektrycy tez nie dali rady,w końcu udało mi sie dojść do tego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824
[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 23:51 ]
tu masz co może być przyczyną,elektrycy tez nie dali rady,w końcu udało mi sie dojść do tego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824
Mailem Alarm fabryczny pod kluczykiem ale go odłączyłem i zainstalowałem sobie Alarm Legend Forda na pilota. Tak sie zastanawiam czy miało to jakiś wpływ jednak obławy już występowały przed zmiana alarmu. Co sie tyczy imo to myślałem ze może jest jakiś fabryczny w kluczyku czy coś ale kluczyk był jakiś dorabiany nie oryginalny a tak czy inaczej miałem problem ze stacyjka to wymieniłem ja. Po tym jak elektryk zrobił mi przepięcie z tego elektromagnesu na silniku bezpośrednio do tablicy bezpieczników nie gaśnie i jest ok.
Przypuszczam ze imo tam nie ma chociaż kto wie może jest jakiś problem z jakimś przekaźnikiem który nagle blokuje elektromagnes z mieszanka. W innym poście w podobnym temacie ktoś napisał zebym sprawdził bezpiecznik numer 109 i chyba tak bede musial zrobic
Przypuszczam ze imo tam nie ma chociaż kto wie może jest jakiś problem z jakimś przekaźnikiem który nagle blokuje elektromagnes z mieszanka. W innym poście w podobnym temacie ktoś napisał zebym sprawdził bezpiecznik numer 109 i chyba tak bede musial zrobic
------------------------------------------
pozdrawiam benelos
pozdrawiam benelos
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Ja bym raczej zobaczył na elektrozawór od paliwa, czy czasem nie pada, ewentualnie instalacja elektryczna elektrozaworu czy wszystko dobrze łapie. Przecieżw AAZ nie ma ECU. Ewentualnie jeśli podłączasz elektrozwór pod immobilizer, to te podłączenia.
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 12:36 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 14:57
- Lokalizacja: ostrow wielkopolski
- Kontakt:
Re: Samochod gasnie w trakcie jazdy
benelos pisze:Witam!!!
Jestem posiadaczem VW Golfa III 1.9 TD 94r. nabyłem jakieś 5 m-c temu wszystko było ok az do czasu. Auto podczas jazdy po mieście nagle gaśnie. Następuje dziwny spadek mocy jakby pompa przestała pracować jakby nie dostawał paliwa, daje większy gaz ale nic nie daje poczym zapala się kontrolka akumulatora i silnik zamiera. Po chwili próbuje go odpalić i nic kompletnie nic kontrolki ok. rozrusznik się kreci a objaw taki jak by nie było paliwa.
Po kilku takich sytuacjach gdzie wszyscy na mnie trąbili bo blokowałem ruch postanowiłem cos z tym zrobić. Myślałem ze mam zapchany instalacje paliwowa lub zbiornik paliwa z jakimiś śmieciami, które mogły blokować paliwo. Ale wszystko wygląda ze jest Oki.
Doszedłem do wniosku ze jak silnik przestanie pracować nie ma sensu kręcenie go bo i tak to nic nie daje zauważyłem ze jak odczekam ok. 30sekunk do ok. 1min silnik odpala za 1 razem jakby nic się nie stało. Czyli można wnioskować ze jest to jakaś usterka
elektroniki.
Pojechałem wiec do elektryka z racji tej ze nie bardzo znam się na tym.
Generalnie to nie doszedł do tego co tam się dzieje poprowadził dodatkowy kabel od silnika i zrobił przepięcie do tablicy bezpieczników.
Musze przyznać ze rozwiązało to problem, bo auto nie gaśnie, ale pod maska mam dodatkowy kabel a stary wisi.
Pytanie teraz brzmi co jest odpowiedzialne za takie zachowanie auta może ktoś miał podobny problem z którym się spotkał??
------------------------------------------------------------------------------------
będę wdzieczny za odpowiedz
pozdrawiam benelos
Wiatma mam ten sam problem ale dziewne jak bylo cieplo to nie mailem ale teraz zaczelo padac i jest wigotno i dzisaij mi zgasl dwa razy mam 1,9tdi 90 koni jaki to kabel ci elektryk poprowadzil nowy przekaznik 109 jest ok co moze byc nie tak pomuz
Mieszkam w danii i tutaj nie mam dostepu do elektrykow prosze wiec ciebie co bys poradzil pozdrawiam odpisz
BENITO pisze:Ja bym raczej zobaczył na elektrozawór od paliwa, czy czasem nie pada, ewentualnie instalacja elektryczna elektrozaworu czy wszystko dobrze łapie. Przecieżw AAZ nie ma ECU. Ewentualnie jeśli podłączasz elektrozwór pod immobilizer, to te podłączenia.
No wiec właśnie sprawdziłem czy jest przekzanik 109 i nie widziałem takiego.
teraz wydaje mi sie ze na tym oryginalnym kablu cos jest z elektrozaworem tzn. w trakcie jazdy zamyka mieszankę.
BENITO słusznie zasugerowałeś elektrozawór tylko ze zrobiłem przepiecie bezpośrednio z elektrozaworu do tablicy bezpieczników i omijam stary kabel tak wiec pytanie brzmi?????
Jaki przekaźnik jest odpowiedzialny za sterowanie elektrozaworem w MK3 1.9 TD dzis ktoś mi powiedział ze przekaźnik numer 18 wie ktoś za co jest odpowiedzialny numer 18???
[ Dodano: 17 Cze 2007 00:13 ]
Na zdjęciu widać
Niebieski przewód przeprowadziłem do elektrozaworu z boku zaizolowana końcówka starego kabla
------------------------------------------
pozdrawiam benelos
pozdrawiam benelos
brat miał identyczne objawy u siebie, tez po deszczu mu potrafił zgasnac i pochwili palił dopiero. Po wymianie przekaznika 109 jak reka odjął...Tomek i Sabina pisze:Wiatma mam ten sam problem ale dziewne jak bylo cieplo to nie mailem ale teraz zaczelo padac i jest wigotno i dzisaij mi zgasl dwa razy mam 1,9tdi 90 koni jaki to kabel ci elektryk poprowadzil nowy przekaznik 109 jest ok co moze byc nie tak pomuz
Mieszkam w danii i tutaj nie mam dostepu do elektrykow prosze wiec ciebie co bys poradzil pozdrawiam odpisz
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
macientyvw pisze:brat miał identyczne objawy u siebie, tez po deszczu mu potrafił zgasnac i pochwili palił dopiero. Po wymianie przekaznika 109 jak reka odjął...
macientyvw: Jakiego golfa miał twój brat?? Ten sam modela co ja?? Bo swojej wersji nie mam takiego przekażnika
[ Dodano: 17 Cze 2007 22:24 ]
Dobra wykryłem prawdopodobnie źródło problemu prawdopodobnie jest to przekaznik numer 18 jako jedyny jest bardzo mocno nagrzany pozostaje tylko go zamienić i sprawdzic co z tego bedzie
------------------------------------------
pozdrawiam benelos
pozdrawiam benelos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości