Roznice w blokach TD a TDI PD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 14, 2007 15:58

ale jakie przebijanie numerow jak silnik jest juz jako czesc zamienna
ale nie w Polsce
olozwirski pisze:Powodem sa przepisy (nie polskie) ktore nie pozwalaja swapowac innego silnika niz wystepowal w danym modelu samochodu, za to mozna tuningowac.
teraz juz wiesz o co chodzi ?

inna sprawa że ten co bedzie robił przegląd powinien od razu skapowac że czapka od PD-eka ale nie wnikam



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw cze 14, 2007 16:16

inna sprawa że ten co bedzie robił przegląd powinien od razu skapowac że czapka od PD-eka ale nie wnikam
To juz nie problem, bo jak napisalem tuningowac mozna, byle blok oryginal sie zostal..



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 14, 2007 16:32

cowboy pisze:
ale jakie przebijanie numerow jak silnik jest juz jako czesc zamienna
ale nie w Polsce
olozwirski pisze:Powodem sa przepisy (nie polskie) ktore nie pozwalaja swapowac innego silnika niz wystepowal w danym modelu samochodu, za to mozna tuningowac.
teraz juz wiesz o co chodzi ?

inna sprawa że ten co bedzie robił przegląd powinien od razu skapowac że czapka od PD-eka ale nie wnikam
to ja slyszalem co innego, ze nie uwzglednia sie numerow silnika w dowodach i jednoczesnie silnik jest uznawany jako czesc zamienna


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 14, 2007 16:36

Adamm pisze:to ja slyszalem co innego, ze nie uwzglednia sie numerow silnika w dowodach i jednoczesnie silnik jest uznawany jako czesc zamienna
również tak słyszałem...



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw cze 14, 2007 16:44

damcio151 pisze:
Adamm pisze:to ja slyszalem co innego, ze nie uwzglednia sie numerow silnika w dowodach i jednoczesnie silnik jest uznawany jako czesc zamienna
również tak słyszałem...
A wyczytaliscie ze to nie o Polske chodzi?
A moze cos na temat bloku?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 14, 2007 18:25

olozwirski, w jaka moc celujesz? wtedy bedzie latwiej cos doradzic...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » czw cze 14, 2007 18:25

Z tego co wiem, na zachodzie już dawno silnik występował jako część zamienna. Tylko w porąbanej Polsce, czepiali się numerów. Mój pierwszy Mk1 był przyprowadzony do Polski w 1988 roku z czytym blokiem, znaczy pole numerowe było czyste. Były przez to problemy z rejestracją, gdyż w dokumentach fabrycznych figurował nr silnika. Rozwiązaniem było nabicie nr w stacji diagnostycznej zgodnych z briefem. Obecnie równierz w Polsce, silnik traktowany jest jako część. W dowodzie rejestracyjnym NIE MA nr silnika - sprawdziłem. Jest tylko - pojemność, moc i rodzaj zasilania(Benzyna, diesel).


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
mosiek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: wt maja 29, 2007 21:49
Lokalizacja: UK

Post autor: mosiek » czw cze 14, 2007 21:14

GRIZLI pisze:

Z tego co wiem, na zachodzie już dawno silnik występował jako część zamienna. Tylko w porąbanej Polsce, czepiali się numerów. Mój pierwszy Mk1 był przyprowadzony do Polski w 1988 roku z czytym blokiem, znaczy pole numerowe było czyste. Były przez to problemy z rejestracją, gdyż w dokumentach fabrycznych figurował nr silnika. Rozwiązaniem było nabicie nr w stacji diagnostycznej zgodnych z briefem. Obecnie równierz w Polsce, silnik traktowany jest jako część. W dowodzie rejestracyjnym NIE MA nr silnika - sprawdziłem. Jest tylko - pojemność, moc i rodzaj zasilania(Benzyna,




diesel).

ale nie o polske chodzi.......


ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz cze 17, 2007 13:18

LUDZIE a czy to ważne dlaczego akurat tak i siak, albo o jaki kraj chodzi ?? Pytanie było jasne:
olozwirski pisze:Mam dwa silniki 1.9 TD AAZ i TDI PD ARL. Chcial bym zostawic sam blok AAZ i przelozyc cala reszte z ARLa. Da sie?
Więc piszcie w temacie, a nie chwalcie się kto jakie zna przepisy.

@olozwirski sprubuj popytac na forum vwdiesel.net chłopaki tam non-stop temat diesli drążą i rózne wynalazki kombinują wiec pewnei konkretna odpowiedź padnie.

Pozdro


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości