Nierówne wolne obroty, silnik 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw cze 14, 2007 21:04

Ja jak kupilem swoje vento 3.5 roku temu to mialem podobny problem wolne obroty byly okolo 750 800 i nie rowno chodzil raz szybciej raz wolniej i jeszcze od czasu do czasu lubil sobie szarpnac i zadnych bledow na kompie.Skonczylo sie na wymianie nastawnika.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw cze 14, 2007 21:07

mular pisze:Skonczylo sie na wymianie nastawnika.
ty go nie strasz na początek może wystarczać jego przeczyszczenie ja u siebie tak miałem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 14, 2007 21:09

albo zapchane filtry , lewe powietrze , albo nastawnik do czyszczenia .



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw cze 14, 2007 21:30

tomcio pisze:też mu powiedziałem że to może byc ten nastawnik na pompie, jak myślicie?
jest to najczęstsza przyczyna takiego wariowania silnika
Nie wymieniajcie go , bo po pierwsze nie dostaniecie samego nastawnika , trzeba kupować razem z pompą , a to już są koszta .... po drugie nie jest to takie trudne jak się wydaje , wystarczy mieć VAG i trochę wiedzy na temat mechaniki ( jak odkręcać śrubki itp :P ) , gdzieś jest nawet fotoporada , szkoda tylko ,że nie wiem gdzie jest fotoporada by Adamm



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 14, 2007 21:31

popieram, i w calym moim dorobku nastawnikowym nie spotkalem sie z sytuacja zeby trzeba go bylo wymieniac :) o ile jest to nastawnik indukcyjny a nie potencjometryczny bo z tymi to jest troszke gorzej


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw cze 14, 2007 22:18

jaszczur pisze:
mular pisze:Skonczylo sie na wymianie nastawnika.
ty go nie strasz na początek może wystarczać jego przeczyszczenie ja u siebie tak miałem
Ja go nie strasze tylko podpowiadam co moze byc ja sam dalem sie zrobic gosciowi bo myslalem wtedy ze tak ma byc nie wiedzialem ze da sie nastawnik wyczyscic i zdarl ze mnie nie mala kase.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 14, 2007 22:45

mular pisze:
jaszczur pisze:
mular pisze:Skonczylo sie na wymianie nastawnika.
ty go nie strasz na początek może wystarczać jego przeczyszczenie ja u siebie tak miałem
Ja go nie strasze tylko podpowiadam co moze byc ja sam dalem sie zrobic gosciowi bo myslalem wtedy ze tak ma byc nie wiedzialem ze da sie nastawnik wyczyscic i zdarl ze mnie nie mala kase.
no niestety tak jest

dzwonil do mnie klient ktory szukal pompy i przez przypadek do mnie trafil, ludzie cale pompy zmieniaja (dzieki temu kupilem sprawna pompe z nastawnikem za 150 zl ) :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw cze 14, 2007 22:48

Szczesciarz z Ciebie ja za wymiane nastawnika 3.5 roku temu zabulilem 1400zl.

[ Dodano: 14 Cze 2007 22:49 ]
ale dzieki forum juz wiem gdzie pojechac na czyszczenie nastawnika



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 14, 2007 23:05

tak ? a gdzie? :bajer:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw cze 14, 2007 23:31

W Skrobowie kolo Lubartowa a i tak sie cieszylem bo u mnie w chelmie nikt wtedy nie chcial sie tego czepic (nazwiska goscia nie bede pisal)



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » pt cze 15, 2007 13:33

nastawnik nastawnik nastawnik

A jak zachowuje się ok. 2000 obr?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości