Problem z przyspieszeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z przyspieszeniem
Witam. Mam taki problem. Po włączeniu silnika i przejechaniu kilku km włącza mi się kontrolka od świec żarowych i miga podczas jazdy i postoju. Samochód jedzie normalnie i po kilku czy tam kilkudziesięciu kilometrach (kontrolka miga cały czas) traci moc (chyba tak przy prędkości 80-100 km/h i na wyższych biegach). Jest takie delikatne szarpnięcie i tak jakby coś się odcięło, daje się delikatnie przyspieszać ale nie jest to normalne przyspieszanie, pedał w podłogę a on praktycznie nic, jak delikatnie przyspieszam to coś tam przyspiesza ale ogólnie padaka. Nie jest to za każdym razem. Ale ta kontrolka zapala się teraz coraz częściej i tak się robi z tym przyspieszeniem. Z tego co się doczytałem to może to być wina przepływomoerza, albo N75- ale nie wiem co to oznacza to N75. O czego zacząc? Bo ta migająca kontrolka to jest z tego co wiem chyba jakiś tryb awaryjny w dieslu. Proszę bardzo o poradę. Jest to VW BORA 1.9 TDI 115KM (pompowtryski). POZDRO
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 12:09 przez pio76, łącznie zmieniany 1 raz.
dzis mialem podobny problem
tez sie cos zacielo i turbo wogole nie ladowalo po zgaszeniu silnika i ponownym wlaczeniu pojawila sie katrolka ( ta co u Ciebie)
wnioski
zgasilem motor zaczelem sprawdzac wszystkie zawory w tym tez n75 miesci sie tam gdzie konczy sie klapa (zaczyna sie tam gdzie zamek konczy tam gdzie uszczelka ) ponizej masz zaworki ida do niego 3 wezyki jak sie przyjzysz to obok powinien byc jeszcze jeden lacznie jest ich chyba 4 tyle ze inaczej troszke wygladaja
posprawdzaj styki w tych zaworach w 3 powinny byc styki ( moze nielacza) sprawdz tez czy weze sie nie zesliznely ja ( malutkie weze czarne przekruj rozny ale w granicach 0.7 cm nie miezylem mowie na oko )
to do turbo a co do tej katrolki pogzebalem przy swiecach zarowych i sama zgasla heh prawie jak ruskim sprzecie
a ja mam na papie vp i MK4 niewiem jak u Ciebie sa rozmieszczone te zaworki ale mysle ze tak samo
pozdro stani20
tez sie cos zacielo i turbo wogole nie ladowalo po zgaszeniu silnika i ponownym wlaczeniu pojawila sie katrolka ( ta co u Ciebie)
wnioski
zgasilem motor zaczelem sprawdzac wszystkie zawory w tym tez n75 miesci sie tam gdzie konczy sie klapa (zaczyna sie tam gdzie zamek konczy tam gdzie uszczelka ) ponizej masz zaworki ida do niego 3 wezyki jak sie przyjzysz to obok powinien byc jeszcze jeden lacznie jest ich chyba 4 tyle ze inaczej troszke wygladaja
posprawdzaj styki w tych zaworach w 3 powinny byc styki ( moze nielacza) sprawdz tez czy weze sie nie zesliznely ja ( malutkie weze czarne przekruj rozny ale w granicach 0.7 cm nie miezylem mowie na oko )
to do turbo a co do tej katrolki pogzebalem przy swiecach zarowych i sama zgasla heh prawie jak ruskim sprzecie
a ja mam na papie vp i MK4 niewiem jak u Ciebie sa rozmieszczone te zaworki ale mysle ze tak samo
pozdro stani20
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 119 gości