Problem z przyspieszeniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pio76
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 15:48
Lokalizacja: Chełm

Problem z przyspieszeniem

Post autor: pio76 » wt cze 12, 2007 23:59

Witam. Mam taki problem. Po włączeniu silnika i przejechaniu kilku km włącza mi się kontrolka od świec żarowych i miga podczas jazdy i postoju. Samochód jedzie normalnie i po kilku czy tam kilkudziesięciu kilometrach (kontrolka miga cały czas) traci moc (chyba tak przy prędkości 80-100 km/h i na wyższych biegach). Jest takie delikatne szarpnięcie i tak jakby coś się odcięło, daje się delikatnie przyspieszać ale nie jest to normalne przyspieszanie, pedał w podłogę a on praktycznie nic, jak delikatnie przyspieszam to coś tam przyspiesza ale ogólnie padaka. Nie jest to za każdym razem. Ale ta kontrolka zapala się teraz coraz częściej i tak się robi z tym przyspieszeniem. Z tego co się doczytałem to może to być wina przepływomoerza, albo N75- ale nie wiem co to oznacza to N75. O czego zacząc? Bo ta migająca kontrolka to jest z tego co wiem chyba jakiś tryb awaryjny w dieslu. Proszę bardzo o poradę. Jest to VW BORA 1.9 TDI 115KM (pompowtryski). POZDRO
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 12:09 przez pio76, łącznie zmieniany 1 raz.



stani20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:49
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: stani20 » śr cze 13, 2007 00:21

dzis mialem podobny problem
tez sie cos zacielo i turbo wogole nie ladowalo po zgaszeniu silnika i ponownym wlaczeniu pojawila sie katrolka ( ta co u Ciebie)

wnioski
zgasilem motor zaczelem sprawdzac wszystkie zawory w tym tez n75 miesci sie tam gdzie konczy sie klapa (zaczyna sie tam gdzie zamek konczy tam gdzie uszczelka ) ponizej masz zaworki ida do niego 3 wezyki jak sie przyjzysz to obok powinien byc jeszcze jeden lacznie jest ich chyba 4 tyle ze inaczej troszke wygladaja
posprawdzaj styki w tych zaworach w 3 powinny byc styki ( moze nielacza) sprawdz tez czy weze sie nie zesliznely ja ( malutkie weze czarne przekruj rozny ale w granicach 0.7 cm nie miezylem mowie na oko )

to do turbo a co do tej katrolki pogzebalem przy swiecach zarowych i sama zgasla heh prawie jak ruskim sprzecie

a ja mam na papie vp i MK4 niewiem jak u Ciebie sa rozmieszczone te zaworki ale mysle ze tak samo

pozdro stani20



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr cze 13, 2007 00:30

pio76 pisze:O czego zacząc?
od diagnozy


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr cze 13, 2007 00:37

witam
pio76 auto wpada w stan awaryjny .Prawdopodobnie sa zapieczone kierownice w turbinie lub coś nie tak ze sterowniem(węzyki ,zaworek n75) Napoczątek najlepiej podpiąc pod komputer i zczytać błedy



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr cze 13, 2007 19:21

prosta sprawa podaj kody błedów z vaga i nastanie jasność


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

stani20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:49
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: stani20 » śr cze 13, 2007 21:37

hm macie dobrze moje mk 4 jest jakies wybrakowane nie ma jednego pinu to strasznie utrudnia robutki przy niim .. wiec pozostaje sprawdzanie i dochodzenie przyczyn



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr cze 13, 2007 22:08

stani20 ktorego pinu ci brakuje?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości