Ciezko zapala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Ciezko zapala

Post autor: bieniek1984 » wt cze 12, 2007 12:57

Witam nabylem ostatnio Audi z silnikiem 1,6tdi ale cieko pali znaczy musze go pokrecic kilka chwil zeby zaskoczyl. Jeszcze nic w nim nie wymienilem zadnych filtrow ani nic. Koles twierdzi ze wymienil siwece. A jak juz odpali to po chwili miga kontrolka grzania swiec i po chwili znika. A jeszcze mam przezroczyty przewod paliwowy ktory idzie od filtra do pompy i widac tam powietrze to dobrze czy to tez ma jakis wplyw na te odpalanie ??
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 13:03 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt cze 12, 2007 13:46

sorawdz fltr paliwa czesta przyczyna ciezkiego odpalania


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

zuczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
Kontakt:

Post autor: zuczek » wt cze 12, 2007 14:00

bieniek1984, powietrze jak zjest go za duzo to nie jest dobrze. Powoduje problemy z odpaleniem.


Tylko BMW!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 12, 2007 14:40

A jeszcze mam przezroczyty przewod paliwowy ktory idzie od filtra do pompy i widac tam powietrze to dobrze czy to tez ma jakis wplyw na te odpalanie ??
ma duży wpływ .... jeżeli jest go dużo to silnik będzie się zapowietrzał .... wymień opaski zaciskowe które trzymają te wężyki do filtra



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt cze 12, 2007 14:59

dzieki dzieki :) ymienie filtr i odpowietrze mam nadziej ze bedzie ok :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt cze 12, 2007 18:44

Jak ci miga kontrolka to pewnie przepalona blaszka na przekaźniku do świec.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » wt cze 12, 2007 23:02

Jak masz jak to wyjmij jedną swiece i sprawdz czy koles naprawde je wymienił.

Wymien ten węzyk od paliwa razem z nowymi zaciskami do niego i filtr też bys mógł.

Looknij do obudowy filtra powietrza, czy nie trzeba go wymienic, bo to widac na oko ( jak będzie czarny to .... )

I jak po tych zabiegach ciagle będzie cięzko palił to napisz:)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 13, 2007 07:29

Bordos pisze:Jak masz jak to wyjmij jedną swiece i sprawdz czy koles naprawde je wymienił.
świece w tych temperaturach nie mają nic do gadania , sprawny diesel powinien palić teraz bez nich
Bordos pisze:Wymien ten węzyk od paliwa razem z nowymi zaciskami do niego i filtr też bys mógł.
filtr i zaciski ok , ale po co węże , chociaż koszt nie duży



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » śr cze 13, 2007 08:27

okjak bede mial kase juz to wymienie wszytkie filtry i zobaczymy



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Ciezko zapala

Post autor: RobertP » śr cze 13, 2007 09:09

bieniek1984 pisze:Audi z silnikiem 1,6tdi
a możesz bliżej napisać co to za silnik jego oznaczenie :chytry: :bajer:
1,6 tdi nie było

[ Dodano: Sro Cze 13, 2007 09:12 ]
damcio151 pisze:
Bordos pisze:Jak masz jak to wyjmij jedną swiece i sprawdz czy koles naprawde je wymienił.
świece w tych temperaturach nie mają nic do gadania , sprawny diesel powinien palić teraz bez nich
tak jest w tdi
w dieslach i td świece akurat w takich temperaturach pracować mogą
na pewno krócej a czasami wcale jak słusznie zauważyłeś ale jednak działają

[ Dodano: Sro Cze 13, 2007 09:13 ]
bieniek1984 pisze:Koles twierdzi ze wymienil siwece.
pewnie w zime i zmienił na iskre :P bo tanie :panna:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 13, 2007 15:04

RobertP pisze:tak jest w tdi
w dieslach i td świece akurat w takich temperaturach pracować mogą
na pewno krócej a czasami wcale jak słusznie zauważyłeś ale jednak działają
heh no tak, nie napisałem , że w tych temp. świece są odłączane w td :P , tylko chodzi mi o to , że sprawny TD w tych temp. powinien zapalać nawet bez sprawnych świec :)

pozdrawiam



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » czw cze 14, 2007 20:01

oki chyba mam rozwiazanie mam zapowitrzony filtr paliwa i jak uderzam w niego podczas pracy silnika to powietrze mi leci wezykiem (widzie bo jest bezbarwny) mam nadzieje ze to to. Moze jak poprzedni wlasciciel zmienial to nie odpowietrzyl ukladu i dlatego tak sie dzieje.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw cze 14, 2007 22:44

Sprawnego TD bez świec też musisz pokręcić żeby zapalił, ja miałem 4 zjarane niby NGK, które poprzedni koleś wstawił przy przeglądzie i po półtora miecha poszły do bozi. Kupiłem jakieś niby Boshe a allegro po 10,99 i nie ma porównania o niebo lepiej.

TD bez świec potrzebuje jakaś minutę lub więcej kręcenia żeby odpalić.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 15, 2007 07:13

BENITO pisze:minutę lub więcej kręcenia żeby odpalić.
minute kręcenia :shock: , chyba kilka sekund :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości