Ciezko odpala, kopci, jakby palil na 3 gary

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 11, 2007 09:45

spieralem sie bo termat przerabialem miesiac temu i obydwa kolka mialem w reku,a wiem ze w tdi nie ma sie co urwac jak dobrze srube przykrecisz i zakleisz locktit-em,ale ok, TUHA mysle ze juz wie od czego zaczac



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn cze 11, 2007 13:20

no dzis mierze kompresje i zoabczymy co wykarze i bedzie wiadomo co dalej robic...

[ Dodano: 11 Cze 2007 15:38 ]
kompresja zmierzona po 29 barow czyli raczej w normie sei mieci wtryski oddalem do sprawdzenia i zoabczymy dalej...


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn cze 11, 2007 17:36

tuha pisze:kompresja zmierzona po 29 barow
we wszytkich tak samo?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn cze 11, 2007 17:51

roznica jest 2bary miedzy cylindrami wiekszych roznic niema


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pn cze 11, 2007 19:46

sprawdzales pod pokrywa zaworow ?



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » pn cze 11, 2007 21:18

rowniez mialem takie objawy klepanie zaworow , nie trzymanie obrotow na biegu jalowym , dymienie,problemy z odpaleniem (chodzil niczym traktor) ale szybko sie zorietowalem ze to musi byc klin wiec scholowalem do mechanika i rozebralismy :grin: oczywiscie klin troszeczke zjechany :bajer: ale juz jest nowe kolko nowa sruba nowy pasek rozrzadu bo juz byl i tak czas na niego nowy napinacz :chytry: calkowity koszt 250zl :kac:

Turbo mul znowu lata po miescie :okej:
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 21:20 przez Virus177, łącznie zmieniany 2 razy.


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn cze 11, 2007 22:52

jutro odbiore wtryski i jesli beda sprawne biore sie za rozrzad bo na niego bedzie wskayzwac zeby mechanik sprawdzil


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt cze 12, 2007 13:02

ja stawian na rozrzad tez tak mialem w passacie 1,9 td palil jak ciagnik kopcil na niebiesko, chodzil jak na 3 gary okazalo sie w jakies kolo zebate w rozrzadzie sie wyrobilo i tak sie przez to dzialo po naprawie chodzil ladnie :) zaplacilem za to 300zł



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt cze 12, 2007 13:39

wtryski sa dobre wiec chyba zostale rozrzad...


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości