1V nie krecony mocno kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

1V nie krecony mocno kopci

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 08, 2007 23:06

Witam, zakupilem golfa z motorkiem 1V, z pompa zmieniona na pompe z grzybkiem, ale zauwazylem ze jak dodam mu gazu to strasznie kopci, wydaje mi sie ze za duzo, szczegolnie mnie to drazni w nocy jak jedzie za mna jakies auto, ja wciskam gaz, a za mna wielka chmura...
Autko chyba nie krecone, nie bierze oleju, na pompie na srubce od dawki paliwa jest taka jakby plomba nie ruszana wiec dawka chyba nie podkrecona, a do LDA nie mogles sie dostac, tak mocno sa sruby przykrecone :P
Ostatnio zmieniony sob cze 09, 2007 09:00 przez MaSa_Golf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt cze 08, 2007 23:15

prawdopodobnie wtryski leja!! nie pali ciezko?


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » sob cze 09, 2007 16:57

Pali od strzala, i co do mocy tez nie mam zastrzezen...



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » ndz cze 10, 2007 13:12

Czyżby za wczesny zapłon? Pompa zmieniona a zapłon sprawdzony? mało który mechanik sprawdza(ustawia) zapłon po wymianie pompy, paska...a POWINIEN zawsze.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » ndz cze 10, 2007 18:06

pompa byla zmieniana przez ktoregos z poprzednich wlascicieli, bede jechal wkrotce na wymiane rozrzadu to powiem zeby mi to sprawdzili/ustawili

[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 9:15 am ]
A moze to sie dziac przez zapchany/przypchany przwod powrotu do baku? Filtr wzialem od mojego JP przelozylem, bo w JP zakladalem ostatnio nowy (jakies 4 m-ce temu) wiec raczej odpada, wezyki miedzy wtryskiwaczami tez wymienialem... czy moge np. kompresorem przedmuchac ten waz od powrotu do baku? nic sie nie stanie zlego?

Jaka srednice wew. powinien miec waz powrotu na odcinku miedzy pompa a filtrem
??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości