Koło pasowe paska wieloklinowego, jaki numer???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Koło pasowe paska wieloklinowego, jaki numer???

Post autor: PinkFloyd » wt cze 05, 2007 20:18

Potrzebuje pilnie numer fabryczny koła pasowego- gumowo metalowego napedzającego pasek wieloklinowy ( mocowane do koła zębatego wału rozrządu ) dla modelu AAZ rok 95r.

Dzieki za szybka odpowiedź. :pub:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt cze 05, 2007 20:51

028 105 253 A
wg. Etka to to jest "koło pasowe dla wspomagania kierownicy"


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt cze 05, 2007 20:55

Dzięki :pub:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt cze 05, 2007 20:55

Obrazek


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt cze 05, 2007 21:21

Apsik pisze:028 105 253 A
wg. Etka to to jest "koło pasowe dla wspomagania kierownicy"
Czy tam na końcu nie powinno być literki "T" zamiast "A"????



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt cze 05, 2007 21:22

PinkFloyd pisze:Czy tam na końcu nie powinno być literki "T"?
własnie tak tam była pomylka :bajer: 028 105 243 T motor 1y 1z aaz



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt cze 05, 2007 21:28

jaszczur pisze:
PinkFloyd pisze:Czy tam na końcu nie powinno być literki "T"?
własnie tak tam była pomylka :bajer: 028 105 243 T motor 1y 1z aaz
No właśnie coś mi nie pasowało. Dzieki. Czyli takie powinno być ok ??? http://www.allegro.pl/item203026318_aud ... rteco.html



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt cze 05, 2007 21:30

PinkFloyd pisze:Czyli takie powinno być ok
tak jest :bajer:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt cze 05, 2007 21:34

Tylko te cholerstwo bardzo drogie :crazy: Bicia nigdy nie miałem na tym kole ale mam z nim inny bo guma w nim sparciała ze starości i rano metal obraca się na gumie i piszczy widac wtedy ze sa obroty mniejsze o 100, po 30 sekundach załapuje i jest ok do nastepnego odpalenia. Zaznaczyłęm kreda na tym kole i sie przesuwają znaki wiec na pewno to.



Awatar użytkownika
robertg1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:15
Lokalizacja: Choszczno
Kontakt:

Post autor: robertg1972 » pt cze 08, 2007 23:52

witam ja takie koło znalazłem za 280 zł na allegro sprzedawca to pasekalfa.



meffiu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 25, 2007 23:43
Lokalizacja: SOKOŁÓW PODLASKI

Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane - PILNA SPRAWA

Post autor: meffiu » ndz cze 17, 2007 13:32

otóż przed tygodniem po raz 3 pojawił się u mnie problem piszczącego paska klinowego,
okazało się że koło pasowe ma duże bicie, po odkręceniu go guma jest sparciała, lekko wyłazi ale...................... czy to koło składa się z kilku elementów - ponieważ zamówiłem drugie koło pasowe (na szczęście mogę je zwrócić) - po założeniu go jest dobrze ale.... brakuje mi drugiej części, na której siedzi pasek zębaty od pompy wspomagania - mechanik a zarazem kolega mówi mi że samo pojedyncze koło tylko na pasek wieloklinowy to za mało - że muszę znaleźć drugie nawet uzywane koło podwójne


Moje koło ma numer 028 105 253 A czyli wszystko się zgadza ......

Mam pytanie - czy to mniejsze koło, które napędza pompę wspomagania można a może trzeba przełożyć ze starego koła ?? czy jak ???? ani w intercarsie ani w focie nie słyszeli o podwójnym kole pasowym

bardzo mi zależy na odpowiedzi bo autko stoi już tydzień i nic nie drgnęło - bo jest problem z kołem pasowym podwójnym



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane - PILNA SPRAWA

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 17, 2007 18:02

meffiu pisze:otóż przed tygodniem po raz 3 pojawił się u mnie problem piszczącego paska klinowego,
okazało się że koło pasowe ma duże bicie, po odkręceniu go guma jest sparciała, lekko wyłazi ale...................... czy to koło składa się z kilku elementów - ponieważ zamówiłem drugie koło pasowe (na szczęście mogę je zwrócić) - po założeniu go jest dobrze ale.... brakuje mi drugiej części, na której siedzi pasek zębaty od pompy wspomagania - mechanik a zarazem kolega mówi mi że samo pojedyncze koło tylko na pasek wieloklinowy to za mało - że muszę znaleźć drugie nawet uzywane koło podwójne


Moje koło ma numer 028 105 253 A czyli wszystko się zgadza ......

Mam pytanie - czy to mniejsze koło, które napędza pompę wspomagania można a może trzeba przełożyć ze starego koła ?? czy jak ???? ani w intercarsie ani w focie nie słyszeli o podwójnym kole pasowym

bardzo mi zależy na odpowiedzi bo autko stoi już tydzień i nic nie drgnęło - bo jest problem z kołem pasowym podwójnym

028 105 253 A to jest chyba koło od paska klinowego pompy wspomagania , te koło jest przymocowane do koła 028 105 253 T http://www.allegro.pl/item203026318_aud ... rteco.html na którym chodzi pasek wieloklinowy. To które koło kupiłeś???? te pojedyncze , czy na szeroki pasek????
Najczesciej kupuje sie koło 028 105 253 T a te drugie sie przekąłda. Dobre koło 028 105 253 T to kosztuje od 400zł wzwyż.

Tu widac małe koło które jest przymocowane do dużego, http://www.allegro.pl/item202970028_kol ... _9_td.html
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 18:08 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



meffiu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 25, 2007 23:43
Lokalizacja: SOKOŁÓW PODLASKI

Post autor: meffiu » ndz cze 17, 2007 20:01

Dzięki,
kupiłem to za dużo powiedziane, po prostu koło pasowe wziąłem na próbę, dokładnie to samo,
jutro sprawdzę czy na pewno to mniejsze koło się przekłada,
rysunek, który pokazuje cały schemat co i jak nie za bardzo jest czytelny
nowe koło ma w identyczny sposób zdrapane numery jak na zdjęciu
muszę jeszcze lekko "zabielić" powierzchnię wału bo chyba jest minimalna nierówność
jak porobie - dam znać co i jak
w sumie było 4 lata spokoju od remontu głowicy, i wymiany wału, ale teraz w miare szybko się zorientowałem, że znowu zaczyna się problemik z wałem, a przy okazji okazało się, że i koło pasowe się skończyło (przebieg 236tys km od nowości - tzn zakup auta 1997 rok przy przebiegu 19tys km).



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz cze 17, 2007 21:42

meffiu pisze:Dzięki,
kupiłem to za dużo powiedziane, po prostu koło pasowe wziąłem na próbę, dokładnie to samo,
jutro sprawdzę czy na pewno to mniejsze koło się przekłada,
rysunek, który pokazuje cały schemat co i jak nie za bardzo jest czytelny
nowe koło ma w identyczny sposób zdrapane numery jak na zdjęciu
muszę jeszcze lekko "zabielić" powierzchnię wału bo chyba jest minimalna nierówność
jak porobie - dam znać co i jak
w sumie było 4 lata spokoju od remontu głowicy, i wymiany wału, ale teraz w miare szybko się zorientowałem, że znowu zaczyna się problemik z wałem, a przy okazji okazało się, że i koło pasowe się skończyło (przebieg 236tys km od nowości - tzn zakup auta 1997 rok przy przebiegu 19tys km).
Ja u siebie też kupiłem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108242 i te ze wspomagania małe na 100% sie przekłada ze starego i do nowego przykręca śrubami imbusowymi które przechodza przez te koła i wkręcają się do koła zębatego wału.
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 21:44 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości