uszczelka głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

M.P.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
Lokalizacja: świdwin
Kontakt:

uszczelka głowicy

Post autor: M.P. » czw cze 07, 2007 13:54

co z tym zrobić ??? objawy były normalne dla uszkodzenia uszczelki głowicy, czyli nadmierna temperatura oraz wywalanie płynu zbiorniczkiem wyrównawczym .Muszę się przyznać ,że po pierwszym skoku temp. wyjołem termostat i zalałem układ woda i tak prawie 2 tygodnie hulałem . Po zciągnięciu głowicy zobaczyłem taki obraz jak widać na fotkach co z tym zrobić ?
Czy trzeba jakoś czyścić płaszcz wodny ????? poradzi mi ktoś !!!!!!! Obrazek Obrazek


Lepiej powoli jechać niż szybko iść

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 07, 2007 14:01

możesz spróbować to wyczyścić, bo innego wyjścia nie ma. ale nie wiadomo co tam jest, jak nie było obiegu wody to mogło coś popękać. ale wyczyść wszystko ładnie, przedmuchaj albo wymyj wodą pod ciśnieniem, złóż i zobaczysz. do wody wlej jakiegoś środka do czyszczenia układów chłodniczych, wymień wode ze 2 - razy. jak nie bedzie sie nic dziać to bangladesz a jak zacznie przeciekać albo dmuchać to niestety szukaj nowego motoru:)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

M.P.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
Lokalizacja: świdwin
Kontakt:

Post autor: M.P. » czw cze 07, 2007 15:07

wymiana silnika to steczność ten całkiem nieźle sobie klekotał gdyby nie ten zapchany płaszcz wodny , środek do czyszczenia ???jaki konkretnie????

[ Dodano: 07 Cze 2007 20:44 ]
jakiej firmy uszczelke polecacie


Lepiej powoli jechać niż szybko iść

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: uszczelka głowicy

Post autor: RobertP » czw cze 07, 2007 21:30

M.P. pisze:zalałem układ woda i tak prawie 2 tygodnie hulałem . Po zciągnięciu głowicy zobaczyłem taki obraz jak widać na fotkach co z tym zrobić ?
kurcze na fotach kiepsko to wygląda
to na kranówce śmigałeś nawet nie wlałeś destylowanej ?
zobacz na mojej fotce, ja latałem całe lato i może ciut więcej
na destylowanej i takiego czegoś jak u Ciebie nie ma
może już wcześniej ktoś coś wlewał
Obrazek
M.P. pisze:jakiej firmy uszczelke polecacie
Goetze lub Elring


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw cze 07, 2007 21:55

A jesli chodzi o uszczeli pod głowicę to te markowe jakie znoszą max ciśnienie turbiny? Wiem że dobrze zakładac matalową uszczelkę od 1.9TD, no ale jak jest z oryginalnymi? Z tego co słyszałem to 1.2-1.3 bara powinny znosić jesli się mylę to mnie poprawcie i wyprowadźcie z błędu :)


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 07, 2007 22:14

adam16v pisze:no ale jak jest z oryginalnymi? Z tego co słyszałem to 1.2-1.3 bara powinny znosić
nie ma na to reguly, jedna wydmuchasz na 1,2 druga na 1,7...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw cze 07, 2007 22:19

Ok. Czyli zastosowanie metalowej uszczeli zasadniczo rozwiązuje problem wydmuchania uszczeliki. A tak ogólnie jakie ciśnienie (jesli mamy metalową uszczelkę) będzie spokojnie znosił silnik?
Sorki za offtopic


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 07, 2007 22:55

adam16v, zniesie cisnienie z seryjnego turbo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt cze 08, 2007 05:39

adam16v pisze:A tak ogólnie jakie ciśnienie (jesli mamy metalową uszczelkę) będzie spokojnie znosił silnik?
jak już zmienisz uszczelkę na metalową i jeśli modzisz
to zwróć uwagę że seryjnym turbo krzywdy jej nie zrobisz
a jak zmieniasz turbinę lub masz zamiar to napisz na jaką
to ludzie Ci tu poradzą, więc nic się nie cykaj ładuj uszczelkę
i kręć tą turbinę :)


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt cze 08, 2007 09:26

M.P., mi się wydaje że ktoś lał uszczelniacza do płynu i o to wynik !! Jak nic nie modzisz to załuż standardową uszczelkę nawet taką samą jak masz w silniku czyli Elringa ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt cze 08, 2007 11:48

Modzisz modzisz, tylko się cykam czy mi oryginalnej przy 1.3 bara ( jak mam teraz) nie wydmucha i czy czegos innego nie uszkodzi. Jak juz mi wydmucha to wtedy metalową założę. Inna sprawa że żal mi tez tyrbinki kkk14 przy wyższych ciśnieniach niż 1.3 bara.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt cze 08, 2007 12:51

adam16v, szkoda kkk14 za malusia ja jeździłem na c iśnieniu 1.4 bara trochę zrobiłem aż mi wywaliło uszczelkę ale powiem tak że przy 1.1 bara wyżej sie kreci niż na 1.4 bara. I jak masz okazje to zapodaj metalową.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt cze 08, 2007 13:23

Ustawiłem właśnie 1.2 bara, ale przy pełnym gazie i max ciśnieniu dymi na czarno. Może to sprawa dzisiejszego upału... :(


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt cze 08, 2007 16:05

adam16v, moim zdaniem to coś jest źle wyregulowane ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 199 gości