Jak obniżyć obroty przy których zaczyna pompowac turbina ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » czw cze 07, 2007 13:07

no na K14 bo taką mam to nie wiem ale dmucha ladnie tak od 2200, chociaz wolalbym jeszcze nizej...


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw cze 07, 2007 13:22

podlacze sie do pytania ;) silnik 1V chyba dobrze pamietam oznaczenie ;) to ten najslabszy 1.6TD ;) wogle nie czuc zeby turbina pompowala :( niby jak sciagne gume od dolotu ta co przychodzi do turbiny i jak przygazuje to czuc ze ciagnie zdrowo powietrze... ale jak sie jedzie to nie ma czuc turbiny :( co to moze byc??



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw cze 07, 2007 13:33

To jest sprawa pompy bez grzybka. Zmień pompę a odrazu poczujesz różnicę :bigok:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw cze 07, 2007 13:50

adam16v, zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre :(



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 07, 2007 14:55

sGARY pisze:zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre :(
w takim razie bardzo nam przykro :(
sGARY pisze:niby jak sciagne gume od dolotu ta co przychodzi do turbiny i jak przygazuje to czuc ze ciagnie zdrowo powietrze...
jak w zwyklym bez turbo przylozysz reke to tez calkiem zdrowo ciagnie :p


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw cze 07, 2007 16:00

sGARY pisze:adam16v, zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre :(
W takim razie niema co się brać za tuning. Ta pompa jest nierozwojowa. Sam taka miałem i nie planowałem zmieniać, ale zdecydowałem się i warto było. Bez grzybka można tylko ustawić tak żeby normalnie ( fabrycznie ) siloniczek chodził. Nie poszalejesz. Nic nie da dodawanie intercoolerów i podkręcanie turbo. To trochę tak jakby diesla kręcić.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pt cze 08, 2007 11:59

a ja w swoim 1V podkrecilem dawke, cisnienie turbo i jest rożnica-auto jest mocniejsze, szybsze a pali ciut mniej. To da sie wyciagnac z 1V ale bez szaleństw-ta pompa go ogranicza i tyle.ja zamierzam wymienic jak podejdzie wymiana paska rozrzadu to wtedy razem z pompą, no chyba ze wczesniej padnie sama...


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości