Jak obniżyć obroty przy których zaczyna pompowac turbina ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Jak obniżyć obroty przy których zaczyna pompowac turbina ?

Post autor: topik22 » śr cze 06, 2007 22:27

witam, zastanawiam sie nad zmniejszeniem obrotów przy ktorych turbo zaczyna dmuchac. na razie dokrecilem zawór na imbusa o jakies 4 obroty i czuc, ze turbo ladnie ciagnie juz od 2200obr a przedtem bylo jakies 2500 obr.(nie mam wskaźnika doładowania i nie wiem ile dmucha). czy jest jakis inny sposób na obnizenie jeszcze obrotów przy których turbo ladnie ciagnie???
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 20:26 przez topik22, łącznie zmieniany 1 raz.


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 06, 2007 22:37

przelotowy wydech o wiekszej srednicy, lekko uwolniony dolot, do tego dobrze podlac paliwkiem - ustawic LDA...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » śr cze 06, 2007 23:15

hmmm...LDA. mam zwykla pompe z 1V i podkrecilem dawke o 1/6 obrotu a turbo tez.czy mozna tak dalej krecic jednym i drugim zeby obnizyc obroty dmuchania turbo?zalezy mi na jezdzie w granicach do 3000 obr. i dlatego wolalbym zeby od dolu ciagnelo jak najnizej


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr cze 06, 2007 23:32

topik22 pisze:zalezy mi na jezdzie w granicach do 3000 obr.
do 3000 obr. nie bedzie Ci turbo dmuchalo na maxa niestety.... :bajer:
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 23:32 przez gniochu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw cze 07, 2007 00:04

gniochu pisze:do 3000 obr. nie bedzie Ci turbo dmuchalo na maxa niestety....
A właśnie że będzie:
zaprzal pisze:przelotowy wydech o wiekszej srednicy, lekko uwolniony dolot, do tego dobrze podlac paliwkiem - ustawic LDA...
+ MBC i będzie ok :D sprawdzone na K14 - przy 3000 obrotów 1 bar spokojnie.
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 00:07 przez euglen, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw cze 07, 2007 00:06

no chyba ze z MBC ale u mnie to cos nie zdaje egzaminu nie wiem co sie dzieje ze moim klekotem :(



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw cze 07, 2007 00:16

tomcio, ale wyraźnie napisałem, że na K14 sprawdzone :wink: bo że na gt17 to wiadomo :grin:



topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » czw cze 07, 2007 08:18

dzieki wielkie. hmmm...najpierw zakrece zawór na turbo i sie przejade-zobacze od jakich obrotów bedzie sie zbierał.


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 07, 2007 08:26

na T3 też sie dało przy 3 tyś 1 bar lekko


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw cze 07, 2007 08:47

na t2 chyba tez sie da, ale nie mam obrotka :grin:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw cze 07, 2007 10:46

na k03 maxa dmucha gdzies od 2200-2400:P


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości